Nauja „Toyota“ markė. Japonijos atsakas į „Bentley“ (Foto, Video) ()
„Toyota“ žengia į „Bentley“ ir „Rolls-Royce“ rezervuotą teritoriją.

© Ekrano kopija | https://x.com/r_31art/status/1978065790797566160/photo/2
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2025 m. Japonijos mobilumo parodoje „Toyota“ pristatys „Century One of One“ koncepciją – naujos japoniškos prabangos eros anonsą.
2025 m. Japonijos mobilumo parodoje „Toyota“ pristatys naują skyrių – prabangiausią prekės ženklo modelių liniją, anksčiau siūlytą tik Japonijoje. Dabar „Century“ įgis pasaulinį populiarumą ir bus pozicionuojama aukščiau nei „Lexus“.
Toyota is teasing a very special one-off Century coupe, which is due to be unveiled at the Japan Mobility Show! 😱
— carwow (@carwowuk) October 14, 2025
Would you rather have one of these instead of a Rolls Royce Spectre? 👀 pic.twitter.com/Z256YkbNTx
„Toyota“ siekia, kad „Century“ taptų jos flagmanu itin prabangių automobilių segmente. Projekto tikslas – konkuruoti su tokiais prekių ženklais kaip „Rolls-Royce“, „Bentley“ ir „Maybach“.
|
„Toyota“ stende debiutuos „Century One of One“ koncepcijos automobilis – prabangus visureigis su kupė siluetu, kuris, kaip tikimasi, nustatys naują prekės ženklo stilistinę ir technologinę kryptį.
【Japan Mobility Show 2025】
— R Motor News (@r_31art) October 14, 2025
●CENTURY「ONE of ONE」#センチュリー #CENTURY#新プロジェクト始動 pic.twitter.com/3QI92Itbqw
Prototipas patraukia dėmesį neįprastu kėbulo dizainu. Tai keturvietis visureigis su sportiškomis proporcijomis ir aukštu variklio dangčiu. Jis išsiskiria smarkiai išlenkta galine dalimi, suteikiančia jam konceptualų charakterį ir pabrėžiančia prabangų siluetą.
【Japan Mobility Show 2025】
— R Motor News (@r_31art) October 14, 2025
●CENTURY「ONE of ONE」#センチュリー #CENTURY#新プロジェクト始動 https://t.co/7jCBNdyolx pic.twitter.com/IDTetJ5rzO
Labiausiai stebina stumdomos durys keleivio pusėje, kurios gerokai palengvina patekimą į saloną. Vairuotojo pusėje yra klasikiniai vyriai, o visa tai papildo automatiškai ištraukiamas laiptelis.
Interjeras taip pat skiriasi nuo tradicinio dizaino. Priekyje yra neįprastas sėdynių išdėstymas – keleivio sėdynė yra perkelta atgal vairuotojo atžvilgiu, todėl yra išskirtinai daug erdvės kojoms. Sėdynes skiria vairas su jungtimi ir platus centrinis tunelis.
【Japan Mobility Show 2025】
— R Motor News (@r_31art) October 14, 2025
●CENTURY「ONE of ONE」#センチュリー #CENTURY#新プロジェクト始動 https://t.co/Y3zyCkJBwl pic.twitter.com/pin0QxnF9O
„Toyota“ dar nepaskelbė techninių specifikacijų. Tačiau, remiantis grindų konstrukcija, modelis gali naudoti hibridinę sistemą arba tradicinį vidaus degimo variklį, o ne vien elektrinę sistemą.
Nors gamintojas dar nepaskelbė koncepcijos kainos ar gamybos datos, remiantis dabartinio „Century“ visureigio kainodara, galima manyti, kad būsimas modelis Japonijoje kainuotų apie 170 000 JAV dolerių.
„Century One of One“ koncepcija rodo, kad japonų gamintojas neketina apsiriboti komercinėmis ar ekologiškomis transporto priemonėmis.
„Toyota Century“ – aukščiausio lygio keturduris sedanas, nuo 1967 m. gaminamas kompanijos „Toyota Motor Corporation“, parduodamas daugiausiai Japonijoje.