Kodėl traukiniuose nėra saugos diržų? Atsakymas nustebins  (1)

Traukinio avarija skiriasi nuo automobilio avarijos.



© Wykymania, CC BY-SA 2.5 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Millennium_Train_inside.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugelyje viešojo transporto priemonių nėra saugos diržų, kaip automobiliuose. Traukiniai nėra išimtis.

Tai gali atrodyti pavojinga, tačiau yra keletas priežasčių, kodėl traukinių keleiviai nėra aprūpinami saugos diržais. Ne visos jos yra akivaizdžios.

Pažymima, kad saugos diržų įrengimas traukiniuose būtų gana brangus. Be to, geležinkelio avarijos yra labai retos.

Tarptautinė geležinkelių saugos taryba nustatė, kad traukinio keleivio mirties rizika Europos Sąjungoje yra apie 0,09 mirties atvejų milijardui traukinio kilometrų. Tai beveik 3 kartus mažiau nei autobusų keleivių.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Vėjo jėgainių rinkiniai. Energetinė nepriklausomybė kur tik jums reikia
4303 4 2

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Be to, traukiniai yra suprojektuoti taip, kad keleiviams būtų kuo saugiau, o traukinio avarija skiriasi nuo automobilio avarijos. Automobiliuose saugos diržai skirti tam, kad susidūrimo atveju vairuotojas ir keleiviai neiškristų. Tačiau traukiniuose, kur vieni keleiviai stovi, o kiti sėdi, saugos diržai gali dar labiau pabloginti situaciją.

Keleivių apsaugą užtikrina sėdynių išdėstymas traukinyje. Jos gali apriboti kūno judesius avarijos atveju ir sumažinti sužalojimų sunkumą.

 

Geležinkelio bendrovės ir saugos ekspertai tyrė galimybę įrengti trijų taškų saugos diržus, tačiau padarė išvadą, kad jie duoda prieštaringų rezultatų. Priežastis ta, kad saugos diržams reikia sustiprinti sėdynes. Avarijos atveju neprisisegę keleiviai taptų „sviediniai“, kurie dideliu greičiu galėtų atsitrenkti į sustiprintas sėdynes ir patirti sunkius sužalojimus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)