Elektromobiliai nyksta iš Amerikos. Gamintojai juos šalina iš savo asortimento. Kas vyksta?  ()

Šiuo metu Jungtinėse Valstijose elektromobilių populiarumas smarkiai mažėja.


Acura ZDX
Acura ZDX
© Kevauto, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2024_Acura_ZDX_Type_S,_front_2.6.25.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prezidento rinkimų kampanijos metu Donaldas Trumpas paskelbė, kad nutrauks pastangas skatinti elektromobilius tarp Amerikos vairuotojų.

Dabar, rugsėjo pabaigoje pasibaigus federalinei programai, skirtai remti elektromobilių pirkimą, gamintojai turi peržiūrėti šių metų pardavimų prognozes. Vis daugiau elektromobilių modelių dingsta iš Amerikos rinkos.

Donaldo Trumpo administracijos pradėtas tarifų karas, kuriuo siekta priversti automobilių gamintojus grąžinti gamyklas į JAV, paveikė ir elektromobilių rinkas. Lyg to būtų maža, rugsėjo pabaigoje baigėsi federalinė programa, pagal kurią pirkėjams buvo suteikiama iki 7 500 JAV dolerių mokesčių lengvata.

Dėl to elektromobilių paklausa smarkiai mažėja, o elektromobilių gamintojai buvo priversti koreguoti savo pardavimo planus ir produktų pasiūlą. Keletas elektromobilių dingsta iš Amerikos rinkos.

Šiuo metu Amerikos rinkoje siaučiantį žemės drebėjimą geriausiai iliustruoja elektrinio „Acura ZDX“ istorija. Automobilis, pagamintas kartu su „General Motors“ Spring Hilyje, Tenesio valstijoje (jo brolis yra „Cadillac Lyriq“), praėjus vos metams po debiuto dingo iš „Honda“ amerikietiško asortimento.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Vėjo jėgainių rinkiniai. Energetinė nepriklausomybė kur tik jums reikia
5243 4 2

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

„Honda“ ir jos prekės ženklas „Acura“ toli gražu nėra vieninteliai. Rugpjūtį „Ford“ atstovai paskelbė, kad planai pristatyti naują elektrinį pikapą buvo atidėti iš 2027 į 2028 m. Naujasis elektrinis „Ford Transit“, kuris iš pradžių turėjo pasirodyti prekyboje kitais metais, sulauks tokio paties likimo.

„Nenustebčiau, jei elektromobilių pardavimai šioje šalyje sumažėtų iki 5 procentų“, – sakė „Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley, komentuodamas rugsėjo mėnesį įvykusius JAV mokesčių sistemos pakeitimus.

Gegužę „Dodge“ iš prekybos salonų išėmė elektrinio „Charger“ R/T versiją dėl Kanadoje pagamintoms transporto priemonėms taikomų tarifų. Dabar oficialiai atidėti planai pristatyti elektrinį „Dodge Charger Daytona SRT Banshee“ – aukščiausios klasės versiją su beveik 900 arklio galių.

 

Rugsėjį RAM informavo prekiautojus, kad elektrinio pikapo RAM 1500, kurio koncepcinis modelis buvo parodytas 2023 m., gamyba prasidės ne anksčiau kaip 2027 m. vasarą. Transporto priemonės kūrimas buvo atidėtas dėl mažos tokių transporto priemonių paklausos. Šiuo metu atrodo, kad transporto priemonė niekada nepasieks salonų. Kitais metais bus pristatytas hibridinis RAM 1500 REV su įmontuotu degimo generatoriumi.

Spalio 21 d. „General Motors“ paskelbė apie planus nutraukti „BrightDrop“ elektrinių pristatymo furgonų gamybą Kanadoje. Verta paminėti, kad GM „BrightDrop“ furgonų gamybą CAMI surinkimo gamykloje Ontarijuje pradėjo tik 2022 m. gruodį.

„Nissan“ taip pat nutraukė elektrinio „Ariya“ modelio gamybą Jungtinėse Valstijose. Japonijos gamintojas nebegamins šio modelio pagal amerikietiškas specifikacijas. Pasak pramonės leidinio „Automotive News“, sprendimas sustabdyti gamybą buvo priimtas netrukus po to, kai buvo paskelbti planai „įšaldyti“ „Nissan“ elektromobilių gamybą Kantone, Misisipėje.

Europos gigantai taip pat keičia savo modelių gamos elektrifikavimo planus. Rugsėjo antroje pusėje „Porsche“ atstovai paskelbė, kad prekės ženklas pristatys naują krosoverį, kuris bus pozicionuojamas virš „Cayenne“. Iš pradžių automobilis turėjo būti siūlomas tik kaip elektrinis automobilis. Tačiau naujuose planuose daroma prielaida, kad naujasis modelis bus siūlomas daugiausia su vidaus degimo varikliais ir įkraunamomis hibridinėmis sistemomis.

 

Bendrovė taip pat paskelbė, kad vidaus degimo varikliai bus montuojami vėlesnėse „718  Boxster“  ir „Cayman“ modelių kartose, o naujoji elektromobilių platforma, sukurta kartu su visa „Volkswagen Group“, pasirodys vėliau nei iš pradžių planuota, po 2030 m. Šiuo atveju sprendimai taikomi visoms rinkoms, o ne tik JAV.

„Volkswagen“ taip pat lėtina tempą kartu su elektrifikacijos tempu Jungtinėse Valstijose. Dar sausio mėnesį vokiečių prekės ženklas oficialiai atsisakė planų pristatyti Amerikos rinkai elektrinį „Volkswagen ID.7“, kuris iš pradžių turėjo pasirodyti 2024 m. gegužę.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()