Iš jūsų automobilio išmetimo vamzdžio teka vanduo? Neignoruokite šių simptomų  ()

Jei pastebėjote, kad iš automobilio išmetimo vamzdžio laša vanduo, nereikia panikuoti. Daugeliu atvejų tai yra natūralus reiškinys, susijęs su kuro degimo procesu. Tačiau tam tikrose situacijose tai gali rodyti ir rimtesnius techninius sutrikimus.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugelis žmonių, pamatę iš išmetimo vamzdžio varvantį vandenį, iškart sunerimsta, manydami, kad tai rimto gedimo požymis. Iš tikrųjų daugeliu atvejų tai normalus fizikinis procesas, kai degant kurui susidariusi vandens garų kondensacija nusėda išmetimo sistemoje ir išbėga kaip vanduo. Vis dėlto verta žinoti priežastis ir atskirti, kada tai normalu, o kada reikėtų kreiptis į mechaniką.

Iš kur išmetimo sistemoje atsiranda vanduo? Svarbu suprasti

Kuro degimo metu vidaus degimo variklyje vienas iš šalutinių produktų yra vandens garai. Esant žemesnei aplinkos temperatūrai, ypač važiuojant trumpais atstumais, šie garai kondensuojasi išmetimo sistemoje ir virsta vandeniu, kuris vėliau išteka iš išmetimo vamzdžio.

Aliexpress rinkinukas! 10 000+ užsakymų, fantastiškų kainų ir galimybių programuojami lankstūs LED ekranai automobiliams, sunkvežimiams, parduotuvėms, renginiams (Video)
5144

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) TUERBB K16-3 Bluetooth programuojamas LED ekranas

2) TUERBB K6 išmanus LED ekranas automobiliui

3) TUERBB K12 lankstus LED ekranas automobiliui

Išsamiau

Tačiau kada vanduo iš išmetimo gali kelti nerimą? Nors jo buvimas dažniausiai yra normalus, pasitaiko situacijų, rodančių galimus gedimus:

  • Per didelis vandens kiekis. Jei ir po ilgesnės kelionės vanduo vis dar gausiai teka iš išmetimo vamzdžio, tai gali reikšti pažeistą variklio galvutės tarpinę, dėl ko aušinimo skystis patenka į degimo kamerą.
  • Baltų dūmų atsiradimas. Jei kartu su vandeniu iš vamzdžio sklinda balti dūmai, tai taip pat gali rodyti galvutės tarpinės ar kitų variklio komponentų pažeidimą.
  • Alyvos pėdsakai vandenyje. Jei ištekantis vanduo yra tirštas ar jame matyti alyvos, tai gali reikšti stūmoklių žiedų susidėvėjimą, dėl kurio alyva patenka į degimo kamerą.

Kokius veiksmus atlikti, jei pastebėjote nerimą keliančius požymius?

  • Stebėkite automobilio darbą. Atkreipkite dėmesį, ar variklis veikia tolygiai, ar nesumažėjo galia, ar neatsirado neįprastų garsų.
  • Patikrinkite skysčių lygius. Įsitikinkite, kad aušinimo skysčio ir variklio alyvos lygiai yra normoje.
  • Pasikonsultuokite su mechaniku. Jei pastebite įtartinus simptomus, specialistas atliks reikiamą diagnostiką ir prireikus atliks remontą.

 

Tokiu būdu galėsite užtikrinti, kad automobilis išliktų techniškai tvarkingas ir saugus eksploatuoti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(1)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()