„Volkswagen“ ruošia revoliuciją 2026 m. Pokyčiai nustebins net „Golf“ gerbėjus ()
Po sudėtingų 2025-ųjų, kai įmonė susidūrė su pelno mažėjimu, „Porsche“ krizės padariniais ir muitų problemomis, koncernas skelbia modelių atnaujinimo fazę. Artėjančios premjeros turėtų atnešti naujas technologijas, inovatyvius sprendimus ir taip pagerinti viso koncerno padėtį.
© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kitais metais „Volkswagen“ ketina pristatyti du visiškai naujus modelius ir atnaujinti keletą esamų. Ypatingą vietą planuose užima „Golf“, kuris bus modernizuotas, nes jo įpėdinis pasirodys tik po kelerių metų. Pasak portalo t-online.de, koncernas tikisi, kad šie pokyčiai padės „Volkswagenui“ susigrąžinti lyderio poziciją kompaktiškų automobilių segmente.
ID.Polo: nauja kompaktiškų elektromobilių era
Vienas svarbiausių debiutų bus ID.Polo – kompaktiškas elektromobilis, turintis parodyti naują „Volkswagen“ dizaino ir technologijų kryptį. Šis modelis nepakeis tradicinio benzininio „Polo“, o taps jo elektriniu papildymu. Įdomu tai, kad ID.Polo turės net didesnę bagažinę nei „Golf“, nors jo ilgis tesieks 4,05 metro.
Naujasis automobilis atspindi ateities „Volkswagen“ stilių – minimalistinį, paremtą švariomis linijomis ir glotniomis formomis. Nors jame bus modernių sprendimų, pavyzdžiui, vizualiai paslėptos durų rankenėlės, gamintojas sugrąžins ir seniai pamėgtus elementus – fizinius mygtukus bei ratukus, kurie pakeis nelabai pasiteisinusius jutiklinius valdiklius.
|
Pirkėjai galės rinktis iš trijų įrangos versijų, kurios skirsis akumuliatoriaus talpa ir variklio galia. Pigiausias variantas pasiūlys apie 300 km nuvažiuojamą atstumą ir kainuos mažiau nei 25 tūkst. eurų, o pažangiausias leis nuvažiuoti iki 400 km. Elektromobilių sporto gerbėjams „Volkswagen“ paruošė GTI versiją – 272 AG galios modelį su mechanine diferencialo blokada ir važiavimo režimų jungikliu, generuojančiu dirbtinį variklio garsą.
ID.Cross: elektrinis SUV kompaktiškame kėbule
Techninis ID.Polo „brolis“ – ID.Cross, elektrinis SUV, pakeisiantis modelį T-Cross. 4,16 m ilgio ir 2,6 m ratų bazės automobilis patogiai sutalpins penkis keleivius, o bagažinėje tilps 450 litrų krovinio. Nedidelis 25 litrų skyrelis atsiras ir priekyje.
„Volkswagen ID.Cross“ pasižymės santūria, bet elegantiška išvaizda – be perdėtų dizaino akcentų. Salone dominuos šviesios spalvos ir audiniai, o plastiko bus gerokai mažiau. Galia taip pat nenuvils: galingiausia versija turės 211 AG elektros variklį ir 53 kWh akumuliatorių, leidžiantį nuvažiuoti apie 420 km.
„Golf“ ir ID.3: bestselerio atnaujinimas ir ID.Polo įkvėptas liftingas
Devintosios kartos „Golf“ debiutas suplanuotas tik 2029 m., todėl atėjo metas dabartinės kartos atnaujinimui – po šešerių metų rinkoje. Pokyčiai bus nedideli: subtiliai atnaujinta išorė ir nauja multimedijos sistema. Svarbiausias pakeitimas – dyzelinius variklius pakeis pilnos hibridinės jėgainės.
ID.Polo pasirodymas paskatino keisti ir ID.3. Laukiama naujo priekinės dalies dizaino bei modernizuoto interjero, kuriame, kaip ir kituose modeliuose, sugrįš fiziniai mygtukai. Variklio sistema liks tokia pati.
ID.4: iš esmės atnaujintas modelis
„Volkswagen“ panašius pakeitimus planuoja ir ID.4 modeliui. Bus atnaujintas interjeras ir šiek tiek pakeistas kėbulas. Kaip ir kituose naujuose modeliuose, gamintojas galutinai atsisakys nepatogių jutiklinių valdiklių ir grįš prie klasikinės valdymo ergonomikos. Be to, bus patobulinti variklis ir akumuliatorius. Nors tai nebus visiškai naujas modelis, pokyčių mastas bus pakankamai didelis, kad ID.4 atrodytų beveik kaip naujas automobilis.
