„Itin didelis. Net „Toyota“ vadovas atrodo mažas šalia jo.“ Įspūdinga naujiena  ()

Naujas ženklas.


asociatyvi nuotr.
asociatyvi nuotr.
© https://pixabay.com/photos/vehicle-car-auto-wheel-tire-5570248/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Toyota Motor Corporation“ pristatė naują pavyzdinį prekės ženklą Tokijo automobilių parodoje („Tokyo Motor Show“).

Naujasis, prabangesniam segmentui skirtas prekės ženklas vadinamas „Century“.

Pranešimas paskelbtas pristatant naują koncepcinį automobilį „Century Coupé“ – didelį grand tourer tipo modelį, metantį iššūkį tokiems garsiems vardams kaip „Rolls-Royce“ ir „Bentley“.

Sprendžiant iš dizaino ir pavadinimo, tai – dviejų durų automobilis, kuriame derinamas klasikinis stilius ir modernios technologijos.

Naująjį prekės ženklą scenoje pristatė „Toyota“ generalinis direktorius Akio Toyoda.

Šimtmečio kupė

Nors koncepcinis modelis vadinamas „Coupé“, jis akivaizdžiai turi ir visureigio bruožų – aukštą prošvaisą bei didelius ratus. Tai puikiai atitinka šiuolaikinę automobilių dizaino madą.

[Kuponai] „Jis lenkia net ir šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
1420 1

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

Automobilio profilis primena DS N°8 modelį, o „Bentley EXP 15“ koncepcija turi panašią bendrą idėją – prabangų kupė, sujungiantį jėgą ir komfortą.

Tuo pat metu „Century Coupé“ kai kuriais bruožais primena ir „Rolls-Royce Spectre“, nors tai tampa akivaizdu tik pamačius abu automobilius šalia.

Įspūdį sustiprina šoninės stumdomos durys ir triviečių sėdynių išdėstymas. Tvirtos proporcijos ir aukšta kėbulo linija suteikia automobiliui išdidumo bei solidumo – be masyvumo pojūčio.

Kabinos dizainas ir techninės paslaptys

Salonas turi neįprastai mažai ekranų šiuolaikiniam automobiliui. Be skaitmeninio prietaisų skydelio už vairo, abiejose jo pusėse įrengti tik du vertikalūs ekranai, primenantys išmaniojo telefono formą.

Techninė informacija kol kas neatskleista, todėl nežinomi net pagrindiniai matmenys. Vis dėlto iš nuotraukų matyti, kad tai – itin didelis automobilis, nes net „Toyota“ generalinis direktorius atrodo šalia jo stebėtinai mažas.

 

„Toyota“ kol kas nepatvirtino, kokia jėgainė bus naudojama. Tai gali būti tiek benzininis, tiek elektrinis, tiek ir vandenilio variklis – belieka laukti daugiau informacijos.

Kėbulo forma kai kuriais bruožais leidžia spėti, kad automobilis gali būti visiškai elektrinis, juolab kad šia kryptimi jau juda „Bentley“ ir „Rolls-Royce“.

Dabartiniuose „Toyota Century“ modeliuose naudojamos hibridinės pavaros, paremtos V6 ir V8 vidaus degimo varikliais. Deja, legendinis V12 variklis jau nutrauktas.

Pasididžiavimas Japonijoje

„Century“ vardas tikrai nėra naujas, nors daugeliui europiečių jis gali būti mažai girdėtas.

Pirmasis „Toyota Century“ modelis buvo pristatytas dar 1967 metais – tai buvo itin prabangus sedanas, sukurtas kaip Japonijos atsakas į „Rolls-Royce“ ir „Bentley“. Šis modelis tradiciškai buvo siūlomas tik Japonijos rinkai, tapdamas šalies automobilių prabangos simboliu.

 

Prieš kelerius metus „Toyota“ pristatė „Century SUV“, kuris pratęsė legendinio modelio tradicijas modernioje, visureigio formoje. Abu šie automobiliai ir šiandien išlieka „Toyota“ prabangos viršūnėje – gerokai aukščiau nei net „Lexus“ ar „Daihatsu“ modeliai.

Naujojo „Century Coupé“ tikslas aiškus – konkuruoti su „Rolls-Royce“, o ne su „Mercedes-Benz“.

Kol kas apie kainas ir eksportą į Europą „Toyota“ nekalba. Neaišku, ar „Century“ kada nors pasieks mūsų rinkas – bent kol kas tai išlieka išskirtinai japonų pasididžiavimas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(1)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()