Naujas įstatymas. Drebinantys pokyčiai. „Daugiau jokių lenktynių prie šviesoforų“  ()

Kinijos valdžia svarsto galimybę keisti naujų automobilių reglamentus.


Asociatyvi nuotrauka
Asociatyvi nuotrauka
© Pexels (atvira licencija) | https://www.pexels.com/photo/classic-car-converted-into-a-racing-car-19963419/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasiūlymas įpareigotų gamintojus įdiegti sistemą, kuri riboja našumą greitėjimo metu. Pagal pasiūlymą kiekviena transporto priemonė pagal numatytuosius nustatymus veiktų režimu, kuriam pasiekti 100 km/val. prireiktų bent 5 sekundžių.

Šiuolaikiniai automobiliai, ypač elektriniai, neatpažįstamai pakeitė „greito automobilio“ apibrėžimą. Šiandien net šeimyniniai visureigiai (SUV) ir miesto kompaktiški automobiliai gali įsibėgėti iki 100 km/val. tokiu greičiu, kuris vos prieš keliolika metų buvo skirtas tik sportiniams modeliams.

Nors didesnis nei vidutinis našumas neabejotinai turi savo privalumų, daugelis vairuotojų jį taip pat naudoja norėdami pasipuikuoti miesto eisme. Kinijos valdžia mano, kad toks elgesys padidina susidūrimų riziką.

[Mažiausia kaina istorijoje!] Lietuvos apžvalgininkas: „Aukščiausios kokybės 3in1 suvirinimo aparatas. Tinka ir mėgėjams, ir profesionalams“ (Video, „VEVOR MIG-200/250“)
1111 2

Nuostabios kainos

Specialūs kuponai

Iš Europos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Todėl Kinija ketina kovoti su šiuo reiškiniu. Kaip? Įvesdama reglamentus, reikalaujančius, kad gamintojai įdiegtų sistemą, kuri riboja našumą greitėjimo metu. Remiantis Vakarų žiniasklaidos pranešimais, sistema veiktų pagal nutylėjimą, panašiai kaip Europos greičio įspėjimo sistema. Nors vairuotojas galėtų ją išjungti, šį veiksmą reikėtų pakartoti iš naujo užvedus automobilį.

Kinijos reglamento projektas, pavadintas „Keliais judančių variklinių transporto priemonių techninės specifikacijos“, yra platesnių vyriausybės pastangų gerinti kelių eismo saugumą dalis. Dokumentu siekiama pakeisti galiojantį standartą GB 7258-2017, kuriame nebuvo panašių apribojimų.

 

Siūlomo reglamento 10.5.4 skyriuje teigiama:

„Kiekvieną kartą užvedus transporto priemonę (išskyrus automatinę „Start-Stop“ sistemą), ji turi būti režime, kuriame įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. yra ne trumpesnis kaip 5 sekundės.“

Ekspertai pabrėžia, kad jei bus patvirtinta, nauja reglamentacija bus taikoma visiems lengviesiems automobiliams Kinijoje, nepriklausomai nuo jėgos agregato tipo. Tačiau didžiausią poveikį pajus elektromobilių savininkai, kurių skaičius šalyje sparčiai auga.

Nors Kinijos valdžios pasiūlymas Europos vairuotojams gali skambėti absurdiškai, verta prisiminti, kad panašūs sprendimai vienu metu buvo svarstomi ir Europos Sąjungoje. Tai susiję su ISA (Intelligent Speed ​​​​Assistance) sistema, veikiančia nuo 2024 m. liepos mėn., kuri dabartine forma įspėja vairuotojus, kai viršijamas leistinas greitis. Viršijus greitį vos 1 km/val., automobilis pradeda pypsėti.

 

Tačiau iš pradžių buvo daromos daug griežtesnės prielaidos. Dar 2021 m. Briuselis manė, kad pagrindinis sistemos elementas bus funkcija, ribojanti transporto priemonės galią, kai aptinkamas greičio viršijimas. Tačiau galiausiai ši idėja neįgyvendinta Europos rinkoje siūlomuose modeliuose.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(1)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()