Štai kaip atrodo naujas miesto SUV už 6 300 EUR. Kinai neturi jokių šansų (Video)  ()

Kompaktiškas elektrinis SUV yra antras pagal populiarumą elektromobilis tarp privačių klientų.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujoji „Dacia Spring“ – pigiausias Rumunijos gamintojo modelis. Automobilis gavo visiškai naują jėgos pavarą su galingesniais varikliais, todėl dabar yra greitesnis, ekonomiškesnis ir patogesnis kasdieniam naudojimui. Ko gali tikėtis vairuotojai? 

Kinai neturi jokių šansų

„Dacia Spring“ į elektrinių automobilių rinką įsiveržė kaip tikras hitas. Mažiausia kaina padarė savo. Nuo 2021 m. debiuto parduota daugiau nei 180 tūkst. šio modelio vienetų. Kompaktiškas elektrinis SUV yra antras pagal populiarumą elektromobilis tarp privačių klientų.

Tačiau „Dacia“ mato, kad konkurentai – ypač iš Kinijos – nesnaudžia, todėl buvo nuspręsta modelį modernizuoti. Techniniai pakeitimai tokie dideli, kad automobilį galima laikyti visiškai nauju modeliu gamoje. Bet viskas iš eilės...

Naujoji „Dacia Spring“ atrodo kaip mažasis „Duster“

Naujoji „Spring“ primena mažąjį „Duster“. 3,7 m ilgio automobilio skiriamieji bruožai – Y formos LED dienos žibintai, griežtos kėbulo linijos ir iškilus variklio dangtis. Šį sezoną madingiausia nauja kėbulo spalva „Seafoam“. Modelis taip pat išsiskiria naujo dizaino lipdukais ant bamperių. Aerodinamikos patobulinimai apima perdarytas dugno apsaugas priekyje, šonuose ir gale. Naujas galinis aptakas sumažina oro sūkurius aplink bagažinės dangčio viršų.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
6949

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Nedideli pokyčiai atėjo ir į saloną. Iš pirmo žvilgsnio „Spring“ visai neatrodo pigus. Priekinė panelė primena „Duster“ modelį – ekranas skaitmeninis ir modernus. 7 colių virtualų prietaisų skydelį galima suasmeninti. 10 colių multimedijos ekranas su belaidžiu „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ ryšiu standartinis „Extreme“ versijoje. Taip pat galima užsisakyti „Media Nav Live“ sistemą su 8 metus veikiančia internetine navigacija.

Vairuotojams patiks praktiška „YouClip“ sistema, leidžianti pritvirtinti planšetės laikiklį, kišenėlę smulkmenoms, išmaniojo telefono laikiklį, akinių dėklą arba išmanų 3-in-1 priedą, kuriame yra puodelio laikiklis, maišelio kabliukas ir nešiojama lemputė. Visus priedus galima tvirtinti mažiausiai trijose vietose – ant prietaisų skydelio ir centrinės konsolės.

Naujoji „Spring“ siūlo 308 litrų bagažinę. Nulenkus galinės sėdynės atlošą, talpa padidėja iki 1004 l. Gamintojo teigimu, niekas šioje klasėje nesiūlo nieko talpesnio – šie parametrai jau artėja prie B segmento automobilių. Keleiviams visoje kabinoje skirta daugiau nei 33 l įvairių dėtuvių.

Revoliucija po kėbulu: du galingesni varikliai

 

Pagaliau – varikliai. Naujoji „Spring“ dabar turi du galingesnius variantus: 70 AG ir 100 AG, vietoje ankstesnių 45 ir 65 AG. Su 70 AG versija įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka 12,3 s, o 100 AG modelis tai padaro per 9,6 s (ankstesni atitinkamai – 20 ir 14 s). Nauja 24,3 kWh LFP baterija suteikia daugiau nei 225 km nuotolį. Kažkam gali pasirodyti mažai? „Dacia“ remiasi tyrimais, rodančiais, kad dabartiniai savininkai per dieną vidutiniškai nuvažiuoja apie 34 km keturių kelionių metu, vidutiniu 34 km/val. greičiu. Tad vieno įkrovimo turėtų užtekti visai darbo savaitei. Mažas energijos poreikis yra lengvos konstrukcijos nuopelnas.

Techniniai patobulinimai tik nežymiai padidino masę – versija „Essential“ sveria tik 995 kg. Tai vienintelis elektromobilis Europoje, sveriantis mažiau nei toną. Baterija dabar integruota į grindis (anksčiau buvo po galine sėdyne), todėl tikimasi žemesnio svorio centro ir geresnių vairavimo savybių. Nuotolį taip pat prailgina energijos rekuperacijos sistema, įjungiama perjungus pavarų svirtį į „B“ padėtį.

Įkrovimo laikas? 29 minutės ir galima važiuoti toliau

 

Naujas 40 kW galios DC įkroviklis (anksčiau 30 kW) leidžia įkrauti bateriją nuo 20 % iki 80 % per 29 minutes. Standartiškai „Spring“ turi 7 kW AC įkroviklį, kuris leidžia greičiau įkrauti nuo 20 % iki 100 %: per 3 val. 20 min (vietoje 4 val.) su 7 kW sieniniu įkrovikliu ir per 10 val. 11 min iš įprasto buitinio lizdo. Dvikryptė įkrovimo sistema V2L leidžia naudoti automobilį kaip energijos šaltinį buitiniams prietaisams (220 V / 16 A).

Naujoji „Dacia Spring“ už 6 300 eurų – tereikia pateikti paraišką

Pigiausia „Dacia Spring Essential“ su 75 AG varikliu šiuo metu Lenkijoje kainuoja nuo 15 600 eurų. Pateikus paraišką paramai pagal programą „NaszEauto“, kaina gali sumažėti 9 400 eurų – iki vos 6 300 eurų. Už tokią kainą niekas nesiūlo naujo automobilio.

 

Įrangos sąraše: 7 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, trijų stipinų vairas su aukščio reguliavimu, vairo stiprintuvas, „Media Control“ sistema su USB, greičio ribotuvas ir palaikymo sistema, nuotolinis centrinis užraktas, elektriniai priekiniai langai, galiniai parkavimo jutikliai ir 12 V lizdas.

Naujoji „Spring Expression“ – tai „Essential“ įranga su mechanine oro kondicionavimo sistema ir 15 colių ratlankiais. Šis modelis tiekiamas tik su 100 AG varikliu. Tokia „Dacia Spring Expression 100“ kainuoja nuo 17 500 eurų. Pritaikius maksimalią 9 400 eurų paramą, kaina sumažėja iki 8 000 eurų.

„Dacia Spring Extreme 100 AG“ kainuoja nuo 18 600 eurų. Parama sumažina kainą iki 8 200 eurų. Automobilis pasižymi prabangesnėmis salono ir kėbulo apdailos detalėmis vario spalva, elektra valdomais veidrodėliais ir galiniais langais, 10 colių multimedijos sistema „Media Display“, dviem USB jungtimis ir belaidžiu „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ palaikymu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(1)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()