Elektromobiliai – įkraunami per 3 minutes? „Hyundai“ drebina automobilių pasaulį  ()

„Hyundai“ ketina sutrumpinti elektromobilių įkrovimo laiką iki 3 minučių, kad jie nebūtų patogesni nei benzininiai degalinėse.


Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ 5
© Damian B Oh, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hyundai_IONIQ_5_NE_Gravity_Gold_Matte_%289%29.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nors dabartiniai „Hyundai“ modeliai, tokie kaip IONIQ 5 ir IONIQ 6, jau pirmauja pagal įkrovimo greitį, bendrovė įsitikinusi, kad to nepakanka masiniam perėjimui prie elektrinės pavaros. Dabartiniai pasiekimai leidžia papildyti energijos atsargas nuo 10 % iki 80 % maždaug per 18 minučių, tačiau inžinieriai dirba ties kito lygio rodikliais.

„Hyundai Motor“ Europos techninio centro vadovas Tyrone'as Johnsonas 3 minučių įkrovimo norą aiškina klientų lūkesčiais. Vairuotojai yra įpratę prie tam tikro gyvenimo ritmo, todėl 20–30 minučių laukimas įkrovimo stotelėje jiems sukelia diskomfortą.

Johnsonas teigia, kad problema labiau suvokimo, o ne realybės. Daugelis vairuotojų nerimauja, kad jų akumuliatorius išsikraus netinkamu laiku. Galimybė įkrauti per 3 minutes turėtų visiškai pašalinti šią psichologinę kliūtį, o elektromobilius naudojimo paprastumo požiūriu prilygti benzininiams automobiliams.

[„Black Friday“ mega pasiūlymas] 200+ šalių! Viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje. Lietuvių „Saily“ + „NordVPN“ dovanų (Video)
2318

„Saily“ yra viena geriausių eSIM paslaugų pasaulyje, kuri suteikia gausa galimybių už ko gero geriausią kainą visoje rinkoje. Visame pasaulyje žinoma lietuvių kompanija mūsų skaitytojams turi specialių pasiūlymų.

Išsamiau

Kad šis planas taptų realybe, „Hyundai“ dirba ties pažangių 400 kW įkrovimo sistemų diegimu. Šiuo metu bendrovė reklamuoja palaikymą 350 kW stotims, tačiau realiomis sąlygomis įkrovimo greitis dažnai apsiriboja 250 kW dėl akumuliatoriaus temperatūros ir stotelių apribojimų.

Perėjimas prie 400 kW užtikrins reikiamą greitį, nereikalaujant automobilyje montuoti didžiulių ir sunkių akumuliatorių, kurie tik padidina transportavimo išlaidas. Tokiu būdu bendrovė planuoja ne tik pagreitinti įkrovimo procesą, bet ir išlaikyti savo elektromobilių efektyvumą bei prieinamumą.

 

„Hyundai“ nėra vienintelė lenktynininkė įkrovimo greičiui pasiekti. „Porsche Taycan“ jau gali įkrauti iki 320 kW galia, o nauji modeliai, tokie kaip „Lucid Gravity“ ir elektrinis „Porsche Cayenne“, taip pat siekia 400 kW maksimalios galios. Tai įmanoma visų pirma dėl stabilių naujos kartos akumuliatorių, kurie esant tokioms vertėms neperkaista.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(3)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()