Jie numetė medį ant kiniško automobilio. Nepatikėsite, kas nutiko po trečio galingo smūgio (Video)  ()

Kai kurie saugumo bandymai būna nuobodūs ir pasikartojantys, o kiti įstringa atmintyje ilgam. Kinų gamintojas BYD pasirinko antrąją kryptį, surengdamas reginį, kurį sunku pavadinti standartiniu.



© Carscoops (Stop kadras) | https://www.youtube.com/watch?v=mgTnrmr0zM8

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

BYD nusprendė atlikti neįprastą bandymą. Jis įvyko Hainano saloje, kur ant elektrinio visureigio – modelio „YangWang U8“ – stogo buvo numesta masyvi karališkoji palmė. Medis svėrė beveik dvi tonas, maždaug tiek, kiek du maži miesto automobiliai.

Nors visa ši akcija buvo parengta kaip rinkodarinė medžiaga, ji turėjo ir konkrečią techninę paskirtį. Inžinieriai neapsiribojo vienu smūgiu – palmė ant automobilio buvo numesta tris kartus, kiekvieną kartą iš vis didesnio aukščio. Paskutinio, stipriausio smūgio energija siekė 50,4 kilodžaulio. Tai turėjo imituoti iš didelio aukščio krintantį išorinį kondicionieriaus bloką – o tokio smūgio neatlaikytų dauguma keliuose važinėjančių automobilių. Konstrukcija bandymą atlaikė nepriekaištingai. Salonas liko visiškai nepažeistas.

[EU+Kuponai] Būtinas daiktas turintiems automobilį ir mėgstantiems keliauti. Aukščiausios klasės dyzeliniai oro šildytuvai
4886 2

Nuostabiai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Bandymų eiga buvo nuosekliai griežtinama. Pirmasis smūgis iš trijų metrų aukščio sugeneravo 36,3 kJ energijos. Antrasis – iš keturių metrų – buvo 8,4 kJ stipresnis. Kulminacija buvo smūgis iš penkių metrų. Nepaisant ekstremalių apkrovų, „YangWang U8“ kėbulas nebuvo pažeistas, o stiklai net neįskilo. Atidarius duris paaiškėjo, kad keleivių kabina yra idealios būklės. Tai patvirtino konstrukcijos efektyvumą apsaugant nuo išorinio slėgio – tokio tvirtumo nepasiekiama atsitiktinai.

BYD šį visureigį sukūrė ant specialios platformos, pažymėtos e⁴ simboliu. Jos pagrindinis elementas – išmanioji hidraulinė kėbulo kontrolės sistema „DiSus-P“, aktyviai valdanti pakabos darbą ir apkrovų paskirstymą. Konstrukcijos standumą dar labiau sustiprina „Cell-to-Chassis“ technologija, dėl kurios „Blade“ akumuliatorių moduliai tampa neatskiriama laikančiosios struktūros dalimi.

 

Tvirtas stogas – tik ledkalnio viršūnė, kalbant apie „YangWang U8“ galimybes. „Premium Edition“ versijos automobilis gali išsilaikyti vandens paviršiuje net iki pusvalandžio – ši funkcija gali išgelbėti gyvybes staigių potvynių metu. Be to, dėl nepriklausomos visų varančiųjų ratų pavaros automobilis gali apsisukti vietoje tarsi tankas – tai itin naudinga sudėtingame reljefe, kai neįmanoma atlikti įprasto apsisukimo.

 

Šis bandymas neabejotinai buvo reginys, sukurtas siekiant sukelti susidomėjimą prekės ženklu. Tačiau tai nekeičia fakto, kad jis pademonstravo konstrukcijos tvirtumo lygį, retai sutinkamą prabangių SUV segmente. BYD tokiu ryškiu būdu pabrėžia, kad jų flagmaninis modelis – kur kas daugiau nei dar vienas elektrinis automobilis. Iš esmės tai transporto priemonė, sukurta taip, kad atlaikytų išties ekstremalias sąlygas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(3)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()