Nustebsite. Kaip gaminami limuzinai? (VIDEO) ()
Šiandien šio tipo limuzinų paklausa mažėja dėl pernelyg didelių jų kainų.
© Guillaume Vachey, CC0 1.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lincoln_Town_Car_Stretch_limo_%2845100834925%29.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ilgas limuzinas yra vienas akivaizdžiausių prašmatnios prabangos simbolių. Išsinuomoti jį vestuvėms ar kitai ypatingai progai yra lengviausias būdas parodyti, kad turite pinigų. „Slashgear“ pasakoja, kaip tiksliai gaminami tokie neįprasti automobiliai.
Šiomis dienomis klasikinis ilgas limuzinas tapo retenybe, jį pakeitė vadinamieji „vakarėlių autobusai“ ir dideli premium klasės visureigiai. Ir nors kelyje vis dar galima pamatyti limuziną, jis jau yra tikra retenybė.
Viena iš priežasčių, kodėl ilgi limuzinai nyksta kaip reiškinys, yra būtent jų gamybos būdas.
Pirmas dalykas, kurį reikia žinoti apie ilgo limuzino gamybą, yra tai, kad didžioji dauguma jų yra specializuotų automobilių studijų, o ne automobilių gamyklų darbo rezultatas. Daugeliu atvejų perkamas įprastas aukščiausios klasės sedanas („Cadillac“, „Lincoln“ arba „Chrysler“, nors yra ir visureigių pagrindu sukurtų variantų, tokių kaip „Hummer“), o tada su juo padaroma tai, į ką silpnaširdžiai neturėtų žiūrėti.
|
Procedūra pradedama beveik visišku automobilio išardymu iki pat jo „skeleto“: išardomas salonas, transmisija, degalų bakas ir kt. O tada nutinka neįtikėtiniausias dalykas – kėbulas perpjaunamas pusiau. Gautos pusės tvirtinamos ant naujo pailgo rėmo ir pradedamas užpildyti tarp jų susidaręs tarpas: tvirtinamas pailgas kardaninio veleno kanalas, sukuriamas rėmas papildomoms šoninėms ir stogo panelėms, taip pat grindims.
Privirinus naują rėmą ir sujungus jį su originaliomis dalimis, pridedamos šoninės panelės, stiklai, dažoma ir išorė atnaujinama iki tobulos būklės. Tada ateina interjero eilė: įrengiamos minkštos sėdynės, įtaisai, ekranai, garso sistemos, dekoratyvinis apšvietimas ir kiti komforto elementai.
Ilgųjų limuzinų kūrimo būdas yra išties įspūdingas, tačiau tuo pačiu metu jis atskleidžia klasikinių limuzinų nuosmukio priežastį. Sedano pavertimas tokiu automobilių meno kūriniu reikalauja milžiniško rankų darbo ir sudėtingo kėbulo. Ir ne tik aukščiausios klasės automechaniko, bet ir aukštos kvalifikacijos savo amato meistrų. Jau nekalbant apie salono įrengimo kainą praktiškai nuo nulio – iš labai brangių medžiagų ir įtaisų.
Priešingai, vakarėlių autobusai iš esmės yra kompaktiški autobusai, galintys pasiūlyti tokį patį prabangos lygį, bet dar didesnį komfortą didesnėms grupėms. Pastaruoju metu jie pradėjo keisti limuzinus prabangių automobilių nuomos segmente vestuvėms ir kitoms šventėms.
Tačiau ten, kur vakarėlių autobusai nėra labai tinkami, į pirmą planą iškyla milžiniški visureigiai, tokie kaip „GMC Yukon“ ar „Cadillac Escalade“, siūlantys limuzino komfortą be sudėtingo pritaikymo.
