Net automobilių prekybos atstovai jų nebeperka. Šių populiarių automobilių kainos sminga žemyn ()
Šios problemos padarė didelę įtaką visam segmentui.
© M 93 (CC BY-SA 3.0 DE) | https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_208#/media/File:Peugeot_208_PureTech_130_EAT8_Allure_GT-Line_(II)_%E2%80%93_f_17102021.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kai kurie populiarūs maži automobiliai, tokie kaip „Peugeot 208“, „Citroen C3“ ar „Opel Corsa“, šiandien praranda vertę itin greitai. Problema slypi „PureTech“ variklyje – ypač paskirstymo dirže, veikiamame alyvos vonioje. Teoriškai jis turėjo būti patvaresnis, tačiau greitai dėvėjosi, o jo dalelės patekdavo į alyvos sistemą, sukeldamos rimtus gedimus.
|
Dėl to antrinėje rinkoje šie automobiliai mažiau pageidaujami: salonai vengia jų pirkti, o savininkai gauna žemesnes pasiūlymo kainas. Pavyzdžiui, 2015 m. „Peugeot 208“ su 82 AG varikliu prarado apie 61 % vertės, kai panašaus amžiaus „Volkswagen Polo“ – tik 48 %. Gedimai sunkiai prognozuojami, o remontas dažnai brangesnis už automobilio vertę, todėl pirkėjai renkasi senesnius, bet patikimesnius variklius.
Šios problemos padarė didelę įtaką visam segmentui: kartą sugadinta reputacija smarkiai veikia mažųjų hečbekų vertę.
