Atsisakyti dyzelinių net neplanuoja. „Audi“ ką tik išleido kažką neįtikėtino. Šis variklis daro tai, ko dyzeliniai niekada negalėjo  ()

Naujasis V6 TDI tampa savotišku tiltu tarp dyzelinio variklio tradicijų ir šiuolaikinių elektrifikacijos sprendimų.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Audi“ neketina atsisakyti dyzelinio automobilio – pristato naują 3 litrų V6 TDI variklį su elektriniu kompresoriumi, praktiškai panaikinančiu turbovėlavimą. Variklis debiutuoja A6 ir Q5 modeliuose, siūlydamas benzininių motorų dinamiką, greitą reakciją į akceleratorių ir galimybę naudoti HVO 100 kurą, gaminamą net iš perdirbto maistinio aliejaus.

Pagrindinė naujovė – elektrinis kompresorius, kuris įsijungia kol turbo dar nesukurtas slėgis. Tai leidžia per pirmas akceleracijos akimirkas pasiekti žymiai spartesnį įsibėgėjimą. Kitas svarbus elementas – išplėsta 48 V „mild hybrid“ sistema, suteikianti iki 24 AG ir virš 200 Nm papildomos galios, mažinanti sąnaudas ir leidžianti judėti vien elektra žemuose greičiuose.

Vau! Šis dulkių siurblys robotas veikia netgi su AI, ir yra totaliai vertas įsigyti - pamiršite grindų valymo rūpesčius (MOVA P50 Pro Ultra APŽVALGA)
2

Tai yra geriausias mano kada nors išbandytas dulkių siurblys-robotas, su eile pažangių AI funkcijų ir neįtikėtinų galimybių, kurios, tiesą pasakius, net nežinojau kad šiuo metu jau egzistuoja tokios rūšies gaminiuose.

Išsamiau

A6 su šiuo varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per ~5,2 s, o Q5 – apie 5 s. Mišrios sąnaudos siekia apie 6 l/100 km, todėl tai patrauklus pasirinkimas dažnai keliaujantiems vairuotojams, kuriems reikia dinamikos ir ekonomiškumo.

Variklis visiškai suderinamas su HVO 100 biodegalais, mažinančiais CO₂ pėdsaką ir galinčiais būti gaminamais iš panaudoto aliejaus. Tai rodo „Audi“ siekį pratęsti dyzelinių variklių aktualumą nepaisant griežtėjančių emisijų normų.

 

Naujasis V6 TDI tampa savotišku tiltu tarp dyzelinio variklio tradicijų ir šiuolaikinių elektrifikacijos sprendimų – su greitesne reakcija, rekuperacija ir alternatyviais degalais. Ar tai prailgins dyzelinio variklio gyvenimą Europoje, paaiškės artimiausiais metais, tačiau „Audi“ akivaizdžiai siekia užtikrinti jam įspūdingą atsisveikinimą su rinka.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(1)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()