„AvtoVAZ“ vadovas atskleidė tikrąją padėtį. Nauji modeliai? Net nesvajokit  ()

Šiuo metu išleisti į rinką naujus modelius būtų pernelyg rizikinga, sako „AvtoVAZ“ vadovas.



© Russian Ministry of Communication (CC BY 3.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:AvtoVAZ_production_complex_in_Togliatti_-_December_2014.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„AvtoVAZ“ vadovas Maksimas Sokolovas viešai pripažino esąs nusivylęs pardavimų dinamika ir pareiškė, kad šiuo metu išleisti į rinką naujus modelius būtų pernelyg rizikinga, praneša „RIA Novosti“.

Pasak Sokolovo, esamomis sąlygomis gamintojas neturi pagrindo plėsti modelių gamos.

„2025 metų rinka buvo labai vangiai judanti, tad kalbėti apie naujus modelius tikrai ne laikas“, – pažymėjo aukščiausio lygio vadovas VTB forumo užkulisiuose.

Šiame kontekste koncernas nusprendė atidėti naujo miniveno pristatymą iki palankesnio laikotarpio. Konkrečių terminų Sokolovas neįvardijo.

Anksčiau „AvtoVAZ“ vadovas buvo teigęs, kad miniveną, turintį darbinį pavadinimą B-Van, planuojama pristatyti 2026 m. Sankt Peterburgo tarptautiniame ekonomikos forume, o įmonės viceprezidentas Sergejus Gromakas buvo pranešęs, kad septynviečio modelio serijinė gamyba turėtų būti pradėta 2027 m. Pasak jo, investicijos į projektą siekia 21 mlrd. rublių.

[EU+Kuponai] Iki 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Aukščiausios klasės magnetinės gręžimo staklės. Paskutiniai vienetai („VEVOR D8860“, „VEVOR ZT-40H“)
2441 2 1

Mažiausios kainos šiais metais

Specialūs kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Per pirmuosius 11 šių metų mėnesių „Lada“ automobilių pardavimai Rusijoje sumažėjo 25,3 %. Mažėjant paklausai, vasarą „AvtoVAZ“ buvo priverstas laikinai pereiti prie keturių darbo dienų savaitės. Lapkričio pabaigoje didžiausias Rusijos automobilių gamintojas pradėjo rengtis dvigubam gamybos apimčių mažinimui ir panašiam darbuotojų atlyginimų sumažėjimui. Kaip skelbia „Mash“, įmonė vietoj trijų pamainų pereis prie vienos, o atlyginimai gali sumažėti nuo 70 tūkst. iki 40 tūkst. rublių dėl priedų už patalpų tvarkymą ir remonto užduočių atlikimą panaikinimo. Šie priedai buvo įvesti rudenį, perėjus prie keturių dienų darbo savaitės, siekiant iš dalies kompensuoti darbuotojų pajamų sumažėjimą.

 

Tikėtasi, kad nepilnos darbo savaitės režimas tęsis iki metų pabaigos, kad gamyba spėtų prisitaikyti prie silpnos paklausos ir sumažinti sandėliuojamų automobilių atsargas. Bendrovė buvo pranešusi, kad prie penkių darbo dienų savaitės ketinama grįžti nuo 2026 m. sausio 1 d. „dėl aukštesnio gamybos plano“. Šiuo metu „AvtoVAZ“ dirba daugiau nei 30 tūkst. žmonių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(0)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: