Kinija perrašo taisykles: naujas variklis sumušė visus rekordus! (Video)  ()

Jie vis dar turi milžinišką plėtros potencialą.


Variklis
Variklis
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=DNfHXyr9OV4&t=167s

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gali atrodyti, kad elektrifikacijos amžiuje tradicinių vidaus degimo variklių kūrimas atsitrenkė į sieną, o inžinieriai susitelkia tik į akumuliatorius. Tuo tarpu naujienos iš Kinijos verčia permąstyti šį požiūrį.

Kinijos bendrovė „Dongfeng Motor“ ką tik pristatė naujausią 1,5 t „Macho“ variklio agregatą, pasižymintį rekordiniu 48,09 % terminiu efektyvumu. Šis rezultatas oficialiai patvirtintas „Energy Efficiency Star“ sertifikatu ir yra proveržis automobilių pramonėje. Norint suprasti šio pasiekimo mastą, verta atsižvelgti į konkurentus: „Toyota“ Atkinsono ciklo varikliai, žinomi, pavyzdžiui, iš „Prius“, optimaliomis sąlygomis pasiekia apie 40–41 % efektyvumą, o naujausi Kinijos gamintojo BYD modeliai gali pasigirti 46–46,5 % rezultatu. „Dongfeng“ nustato visiškai naują tokių konstrukcijų standartą.

[EU+Kuponai] Super rinkiniai! Sulankstomos saulės panelės + dyzeliniai oro šildytuvui. Būtina kiekvienam
1

Žemiausios kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Tokio įspūdingo rezultato nebūtų buvę įmanoma pasiekti neįdiegus daugybės novatoriškų technologinių sprendimų. Šiluminis efektyvumas lemia, kaip efektyviai variklis paverčia degalus mechaniniu darbu, o 48 % ribos viršijimas benzininiame variklyje yra istorinis momentas ne tik Kinijos automobilių pramonei. „Dongfeng“ inžinieriai panaudojo novatorišką ir sudėtingą degimo metodą, apimantį aukštą suspaudimo laipsnį, viršijantį 15,5:1, ir aukšto slėgio įpurškimo sistemą, veikiančią esant 500 barų slėgiui. Visi šie elementai skirti vienam tikslui: drastiškai pagerinti degalų mišinio degimo greitį ir efektyvumą.

Tačiau vien degimo procesas nėra viskas, todėl inžinieriai turėjo apsvarstyti kiekvieną konstrukcijos elementą, kad sumažintų energijos nuostolius. „Mach 1.5T“ variklis, be kita ko, pasižymi kintamos geometrijos turbokompresoriumi, elektra valdomu vožtuvų paskirstymu ir specialia purškiama danga cilindrų viduje. Taip pat buvo įdiegtas integruotas elektrinis alyvos siurblys ir nemažai kitų techninių naujovių, siekiant sumažinti energijos nuostolius. Šis modernių technologijų derinys žymiai sumažino mechaninius nuostolius, o variklis dirba didelio efektyvumo diapazone daugiau nei pusę savo veikimo laiko. Belieka tikėtis, kad sudėtinga konstrukcija taip pat bus patvari.

 

Vidutiniam vartotojui techninėse specifikacijose pateikti skaičiai yra antraeiliai, jei jie neduoda realios naudos kelyje. Tačiau gamintojas užtikrina, kad naujojo „Mach 1.5T“ variklio technologiniai proveržiai pastebimi tiek spūstyse mieste, tiek greitkelyje, pagerinant sklandų galios atidavimą ir degalų sąnaudas. Pasak „Dongfeng“, naujasis variklis leidžia padidinti automobilio nuvažiuojamą atstumą maždaug 10 %, palyginti su standartiniais sprendimais, išlaikant tas pačias degalų sąnaudas. Variklis daugiausia bus naudojamas hibridinėse ir RE-EV transporto priemonėse, kur vidaus degimo variklis veikia kaip generatorius akumuliatoriui įkrauti, o pati transporto priemonė yra varoma elektros variklio. 

 

Ši premjera yra platesnės tendencijos, stebimos Kinijoje, dalis, kur gamintojai vis drąsiau kuria hibridinių pavarų asortimentą. Tai yra atsakas į griežtėjančius degalų taupymo standartus ir augančią mažai taršių transporto priemonių paklausą. Rekordus mušantis „Dongfeng“ variklis įrodo, kad vidaus degimo varikliai – bent jau hibridinėse sistemose – vis dar turi milžinišką plėtros potencialą ir kad Kinijos automobilių inžinerija ne tik pasivijo, bet kai kuriais atžvilgiais netgi pradeda lenkti pasaulinius gigantus.

Šaltinis: „CarNewsChina“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(2)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: