Parkavimo košmaras baigėsi: 90° ratų technologija jau čia (Video)  ()

Gali judėti į šonus.


„Geely EX5“
„Geely EX5“
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=wiMVp-VSs94&t=128s

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pagaliau tapo galimas nulinio spindulio posūkis.

Automobilio prototipo konfigūracijoje keturi nepriklausomi varomieji blokai sumontuoti tiesiai ratų viduje, kiekvienas jų gali pasisukti iki 90 laipsnių. Dėl to Geely EX5“ prototipas gali atlikti staigius posūkius vietoje, judėti į šonus ir lengvai parkuotis itin ankštose erdvėse. Tiek priekinė, tiek galinė ašys gali suktis skirtingomis kryptimis vienu metu, o tai leidžia tiksliai valdyti automobilį ankštoje miesto aplinkoje.

Neįtikėtinai gera vaizdo kokybė: Ar konkurentai galės pasiūlyti ką nors geresnio? („Philips EVNIA 32M2N8900“ 4K UHD OLED žaidimų monitoriaus APŽVALGA)

Trumpai tariant, nėra ką pridurti prie to, ką savo reklaminėje medžiagoje sako „EVNIA 32M2N8900“ 4K UHD OLED -žaidimų monitoriaus gamintojas. Šis daiktas yra neįtikėtinai geras. Daugiau apie jį skaitykite šioje apžvalgoje.

Išsamiau

Be manevravimo ankštoje erdvėje, naujai pristatyta sistema taip pat leidžia įjungti vadinamąjį krabo važiavimo režimą, leidžiantį transporto priemonei judėti į šonus nekeičiant jos orientacijos. Pasak „Geely“, ratuose integruotas varomasis blokas taip pat gali padidinti stabilumą sudėtingomis sąlygomis, tokiomis kaip slidūs paviršiai ir stiprus šoninis vėjas, nepriklausomai valdydamas kiekvieną ratą.

Tačiau naujoji konstrukcija gali turėti ir kompromisų. „Geely EX5“ prototipo galinių ratų arkos, regis, buvo padidintos, kad tilptų 90 laipsnių kampu besisukantys ratlankiai, o tai gali pastebimai sumažinti salono erdvę. Be to, prototipo langai buvo uždengti juoda plėvele, o „CarNewsChina“ praneša, kad galinės sėdynės galėjo būti visiškai pašalintos, o tai užsimena apie kompromisus, padarytus siekiant integruoti pažangią vairavimo sistemą.

 

„Geely EX5“ elektrinis krosoveris tampa pagrindiniu bendrovės naujausios strategijos, kuria siekiama išplėsti savo veiklą tarptautinėse rinkose, ramsčiu. Sukurtas siekiant suderinti praktiškumą su pažangiomis technologijomis, EX5 priekinėje ašyje sumontuotas vienas elektros variklis, kurio maksimali galia siekia 160 kW, užtikrinantis sklandų greitėjimą, jautrų valdymą ir patogaus vairavimo patirtį.

 

Automobilį varo 60,2 kWh baterija, kurios WLTP sertifikuotas nuvažiuojamas atstumas yra apie 430 km su pilnu įkrovimu, todėl jis tinka tiek važinėti mieste, tiek ilgesnėms kelionėms.

EX5 taip pat integruojamos naujausios „Geely“ elektromobilių technologijos, įskaitant pažangias vairavimo valdymo sistemas, energijos valdymo ir saugos funkcijas, užtikrinančias efektyvumo, stabilumo ir našumo pusiausvyrą įvairiomis vairavimo sąlygomis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(1)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: