Beorės padangos (20)
Panašu, jog nebe už kalnų tos dienos, kai galėsime visam laikui pamiršti nemalonias situacijas kelyje, kai tenka keisti ratą su pradurta padanga. Stambiausia pasaulyje padangas gaminanti bendrovė skelbia sukūrusi niekad neišsileidžiančios padangos prototipą. Padangos niekad nepavyks pradurti todėl, jog ji – beorė.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Beorių padangų gamybai naudojama speciali plastinė derva. Ji klojama ant ratlankio su ypatingos konstrukcijos stipinais, o ant dervos dengiamas padangos protektorius. Dėl dervos savybių ir ypatingos stipinų konstrukcijos tokiai padangai nereikia oro, o automobilio svoris jos negniuždo.
Ne mažiau reikšmingas ir aplinkosauginis koncepcijos aspektas – beorės padangos derva yra gaminama iš plastiko, kurį galima perdirbti. Padangos protektorius gaminamas iš perdirbtų antrinių žaliavų.
Koncepcijos autorė – stambiausia pasaulyje padangas gaminanti bendrovė „Bridgestone“ tvirtina, jog „nepneumatinės“ (angl. – „non-pneumatic“) padangos koncepcija tebetobulinama, tačiau prekyboje tokios padangos gali pasirodyti jau netolimoje ateityje. Bendrovė savąją beorių padangų koncepciją pristatė praėjusį mėnesį Tokijuje (Japonija) vykusioje transporto parodoje.
„Eksploatuojant šias padangas, nėra jokio reikalo jas papildyti oru, nėra rizikos ir jas pradurti, – pasakojo „Bridgestone“ atstovas spaudai. – Tai reiškia, jog joms reikės žymiai mažiau priežiūros. Be kita ko, beorės padangos daro mažesnį poveikį aplinkai nei įprastinės padangos.“
Parengė Saulius Žukauskas, sauliuszukauskas01@gmail.com