Audi pristato galingą universalą RS6, kuris konkuruos su BMW M5 bei Mercedes-Benz E63 AMG (Foto)
(4)
Naujasis „superuniversalas“ atsisako V10 variklio ir naudoja dviejų turbinų 4,0 litrų V8 su 560 AG. Maksimalia galia pasiekiama tarp 5700 ir 6700 aps./min. Tuo tarpu sukimo momentas sieks 700 NM ir bus prieinamas nuo 1750 iki 5500 aps./min. Naujasis variklis lyginant su praeitos kartos 5,0 litrų V10 prarado 20 AG, bet gavo 50 NM daugiau sukimo momento.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Džiugi žinia, kad toks galingas automobilis naudos 10,1 l/100 km benzino. Gamintojas teigia, kad RS6 bus 30% ekonomiškesnis nei praeitos kartos modelis, o CO2 emisija sieks 229 g/km. Tokius degalų sąnaudų rodiklius pasiekti padėjo įrengta start/stop programa bei naudojama cilindrų atjungimo sistema. Šios sistemos veikimo principas yra tas, kad ji atjungia pusę cilindrų, kai automobilis naudoja nuo 25 % iki 40 % maksimalaus sukimo momento.
Standartiškai maksimalus greitis bus apribotas iki 250 km/h. Užsisakius „Dinamikos paketą“ ribotuvo riba bus nukelta iki 278 km/h ribos. Tuo tarpu, norintieji viršyti 300 km/h, galės užsisakyti „Dinamikos paketą plius“, kuris leis pasiekti 304 km/h. Ne ką mažiau įspūdingas bus ir pagreitis iki 100 km/h, kuris užtruks vos 3,9 sekundes. Galią į keturis varančiuosius ratus tieks automatinė aštuonių laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti mechaniškai su jungikliais prie vairo.