Jei vis sudėtingiau rasti stovėjimo vietą savo transporto priemonei, galbūt metas susimąstyti apie pačią transporto priemonę. Gal judėjimui po miestą pakaktų tokios, kurios palikinėti niekur nereikia? Kurią gali pasiimti kartu su savimi nelyginant lagaminėlį. Nes tai ir yra motoroleris-lagaminėlis. Elektrinis. Ir sveria tik 25 kg.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Jei reikia, tokį galima įsikelti ir į metro traukinį, ir į autobusą ar lengvąjį automobilį. O riedėdamas sulankstomas mažylis pasiekia maksimalų 45 km/val. greitį. Akumuliatoriaus pakanka nuvažiuoti 35 km. Tiesa, kad jis būtų vėl visiškai įkrautas, tereikės valandos.
Elektrinio motorolerio "Moveo" ratus suka abiejuose ratuose sumontuoti elektriniai motoriukai. Išlankstyti ar sulankstyti motorolerį į pradinę "lagamino" padėtį užtrunka tik keletą sekundžių. Pasiekus kelionės tikslą, ieškoti stovėjimo vietos nereikia – pakanka "Moveo" anglies pluošto rėmą perlenkti perpus. O paskui – ant ratuko ir tempi sau it kelioninį lagaminėlį.
Beje, tokio motorolerio savininkui grėsmės susitepti tempiant sulankstytą anglies pluošto "žirgą" nekils – visos potencialiai "nešvarios" dalys perlenkus motorolerį atsidurs atokiau nuo savininko.
Transformuojamą mažylį suprojektavusi kompanija "Moveo" tikisi serijinę motorolerių gamybą pradėti kitais metais. Kūrinio autorius Tamasas Slezakas (Tamas Slezak) įsitikinęs, kad kompanijos siūlomas produktas – neabejotinas ateities reikmuo.
"Moveo" yra ypatingai lengvas ir, ko gero – geriausia papildoma transporto priemonė savo kelionę derinant su viešuoju transportu, - samprotauja T. Slezakas. – Be kita ko, keliauji neteršdamas aplinkos, paprasčiausiu ir greičiausiu maršrutu. Manau, mūsų produktu labai susidomės didmiesčių gyventojai."
Preliminariais paskaičiavimais, "Moveo" turėtų kainuoti apie 2 tūkst. svarų (apie 8 tūkst. litų).
"Galima sakyti, esame jau pasiruošę pradėti motorolerių gamybą, - pridūrė idėjos autorius. – Dabar ieškome investuotojų. Su jų pagalba galėsime užbaigti transporto priemonės tobulinimą ir pereiti prie serijinės gamybos. Ko gero, pirmaisiais metais produkciją gamintume vidutiniu intensyvumu, o po metų ją galėtume plėsti."