Naujasis Porsche 911 GT3 liks be mechaninės pavarų dėžės (Foto)
(4)
Porsche pristato naujos kartos 911 GT3, kuris nustebino daugelį. Didžiausia nuostaba yra ta, kad gamintojas nepaliko galimybės pasirinkti mechaninę pavarų dėžę, kaip kad būdavo iki šiol, o tuo tarpu standartiškai montuos tik dviejų sankabų PDK automatinę pavarų dėžę.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Automobilio gale bus sumontuotas 3,8 litrų 474 AG variklis, tai yra 39 AG daugiau, nei siūlydavo praeitos kartos modelis. Apsukų limitas buvo padidintas 500 ir dabar motoras galės suktis net iki 9000 aps./min. Tiesioginio įpurškimo variklis pasieks 439 NM sukimo momentą. Tokie techniniai duomenys leis pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h per 3,5 sekundes. Maksimalus greitis viršys 300 km/h ribą ir sieks 313 km/h.
Dar viena staigmena yra ta, kad automobilyje sumontuota visų vairuojančių ratų sistema, kuri prie nedidelių greičių padidins manevringumą, o didelių greičių zonoje – stabilumą. Galia į ratus bus siunčiama per septynių laipsnių pavarų dėžę, kuri turės ir rankinio pavarų perjungimo galimybę su ant vairo sumontuotomis svirtelėmis. Gamintojas taip pat nepamiršo įmontuoti ir starto kontrolės sistemos.
GT3 modelyje buvo panaudota aliuminio ir anglies pluošto medžiagų, kurių dėka automobilio svoris sumažėjo 13 procentų, nei buvo praeitoje versijoje. Dabartinio modelio svoris sieks 1430 kg.
Kainos prasidės nuo 100,54 tūkst. svarų sterlingų (apie 403,17 tūkst. litų).