„Jaguar Project 7“ – „F-type“, kurtas su visa pagarba legendiniam „D-type“ modeliui (Video)  (2)

Siekdami atsikratyti koncerno, automobilius gaminančio seniems žmonėms įvaizdžio, „Jaguar“ sugalvojo prisiminti legendinį „D-type“ modelį. Ne, naujos šio sportinio bolido versijos nekūrė, tačiau naujausią jų kūrinį „Project 7“ galima drąsiai vadinti „F-type“ su „D-type“ akcentais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Oficialiai automobilis pristatytas liepos 13-14 dienomis vyksiančiame Gudvudo greičio festivalyje. Juo bus varžomasi kalnų lenktynių trasoje. „Project 7“ yra unikalus modelis, suprojektuotas „Jaguar“ dizaino vadovo, Iano Callumo rankomis. Jis „F-type“ kabrioletą papuošė 1955-1957 metais tris kartus iš eilės 24 valandų Le Mano lenktynėse nugalėjusio „D-type“ akcentais. Negana to, nuo 1951-ųjų iki 1990-ųjų „Jaguar“ šiose prestižinėse žiedinėse ištvermės lenktynėse nugalėjo 7 kartus – tai paaiškina skaičiaus atsiradimą automobilio pavadinime. „Project 7“ yra vienvietis sportinis automobilis, pagamintas ant „F-type“. Šio automobilio paskirtis – važiuoti greitai ir džiuginti vairuotoją“, – automobilio filosofiją apibūdino projekto kūrėjas, „Jaguar“ dizaino vadovas Ianas Callumas. „Mūsų automobiliai yra žinomi ne tik dėl puikių dinaminių savybių, bet ir dėl tvarkingo dizaino. „Project 7“ puikiai demonstruoja mūsų filosofiją.“ Šis unikalus modelis nuo įprastų „F-type“ išsiskiria perdarytu priekiniu buferiu su oro srauto skirstytuvu, unikaliais slenksčiais, didesniu galiniu difuzoriumi, 14 laipsnių kampu pakreiptu galiniu spoileriu, 20 colių skersmens specialiai suprojektuotais ratlankiais, padailintais anglies pluoštu. Ianas Callumas modifikavo ir variklio gaubtą, šoninius veidrodėlius, visiškai pakeitė automobilio saloną – jis tapo vienviečiu. Viduje sumontuota dygsniuotos odos sportinė sėdynė su itin aukštomis šoninėmis atramomis. Vietoje keleivio sėdynės suprojektuota speciali vieta šalmui pasidėti. Vienas svarbesnių pakeitimų neabejotinai yra stogo nebūvimas, o negana to, dizaino vadovas suprojektavo ir kiek mažesnį priekinį langą. „Project 7“ yra pagamintas ant „F-type S“ su 5,0 litrų V8 varikliu pagrindo. Inžinieriai šio motoro galią padidino 54 AG bei 55 Nm – galinga 8 cilindrų „katilinė“ su mechaniniu kompresoriumi generuoja 542 AG ir 680 Nm. Gamintojo teigimu, iki 100 km/h šis automobilis pagreitės maždaug 0,1 sekundės greičiau nei galingiausia „F-type“ versija – per 4,1 s. Tuo tarpu maksimalus jo greitis sieks 299 km/h. Gudvudo greičio festivalyje, kalnų lenktynėse šį automobilį pilotuos vyriausiasis „Vehicle Integrity“ skyriaus inžinierius, Mike‘as Crossas.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(3)
(0)
(0)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: