„AvtoVAZ“ kompanijos dizaino vadovas Steve'as Mattinas tikisi, kad „Lada“ markė išgyvens panašią revoliuciją, kaip ir „Kia“, kai šių korėjietiškų mašinų išvaizdą ėmė kurti Peteris Schreyeris. S. Mattinas sako, kad prie išaugusių „Kia“ pardavimų labiausiai prisidėjo pasikeitęs automobilių dizainas ir to paties siekia su populiariausia Rusijos marke, rašo autonews.com.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
„Lada“ automobiliai dažnai išjuokiami dėl nesikeičiančiai blankios išvaizdos. Pavyzdžiui, „Niva“ visureigis atrodo taip pat, kaip ir prieš 37 metus.
„Tai jau keičiasi ir ateityje pokyčiai bus matomi. Modernizavimas kuriamas, remiantis nauja dizaino filosofija, kuri turėtų pakeisti šios markės įvaizdį“, – tikisi dizaino vadovas iš Anglijos.
48-erių S. Mattinas savo karjerą pradėjo nuo „Mercedes-Benz“, o 2005-2009 m. vadovavo „Volvo“ dizaino padaliniui. Prie „AvtoVAZ“ kompanijos jis prisijungė 2011 m.
Jis pasakoja, kad pagrindinė jo užduotis „Volvo“ kompanijoje buvo padaryti švediškus automobilius patrauklesnius. „Čia, „AvtoVAZ“, turiu tą pačią užduotį“, – teigė jis.
Pirmasis jo darbo vaisius – „Lada X-Ray“ koncepcija, pademonstruota pernai Maskvos automobilių parodoje. Ši vizija yra užuomina į serijinį SUV klasės visureigį, kuris turėtų pasirodyti 2016 m.
Per pirmą šių metų pusmetį „Lada“ pardavimai smuko 10 proc., iki 226 729 vnt. Bendrai Rusijos naujų automobilių rinka per šį laikotarpį susitraukė 6 proc., iki 1,33 mln. vnt.