Dažniausiai techninę pagalbą kelyje lietuviai kviečia dėl išsikrovusių akumuliatorių (0)
Ne gyvybės draudimo bendrovė BTA per 2014-ųjų pirmąjį pusmetį užfiksavo 347 techninės pagalbos kelyje atvejus, arba 73 proc. daugiau atvejų nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (201). Pirmuosius šešis šių metų mėnesius dažniausiai pagalbos vairuotojams reikėjo dėl išsikrovusio automobilio akumuliatoriaus, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Reikia pažymėti, kad 67 proc. kvietėjų buvo vyrai. Bendrovės duomenimis, techninę pagalbą per šešis pirmuosius 2014-ųjų metų mėnesius vyrai kvietė 233 kartus, moterys – 114 kartų.
„Pirmaisiais žiemos bei pavasario mėnesiais ypač dažnai išsikraudavo automobilių akumuliatoriai. Vėliau padaugėjo įvykių dėl prakiurusių ar sprogusių padangų, kadangi po žiemos keliuose atsivėrė daug duobių. Pastebėjome, kad vyrai kur kas drąsiau naudojasi techninės pagalbos paslauga. Kreipdamiesi jie yra konkretesni, dažnai žino ar įtaria gedimo tipą. Tuo tarpu, moterys, kad ir rečiau skambina, nutikusių bėdų dažniausiai nepatikslina, tik pamini, kodėl įtaria sistemos sutrikimą: „užsidegė lemputė“, „bijau važiuoti“, – teigia ne gyvybės draudimo bendrovės BTA Transporto draudimo vadovas Gediminas Radavičius.
Pasak specialisto, dažniausiai pagalbos pirmąjį šių metų pusmetį reikėjo dėl išsikrovusio akumuliatoriaus. Dėl šios priežasties techninę pagalbą kelyje kvietė penktadalis vairuotojų, atitinkamu laikotarpiu pasinaudojusių šia paslauga. 2014 m. sausį – birželį vairuojantiems automobilį taip pat dažnai pagalbos reikėjo dėl sugedusios automobilio elektros laidų instaliacijos bei prakiurusių ar sprogusių padangų (po 10 proc. visų iškvietimų). Kiek mažiau techninės pagalbos pirmaisiais šešiais mėnesiais šiemet reikėjo dėl automobilio variklio ar generatoriaus gedimo, šio tipo įvykiai sudarė po 7 proc. visų techninės pagalbos kelyje iškvietimų. Taip pat nemažai pagalbos kelyje atvejų užfiksuota po eismo įvykių (6 proc. visų iškvietimų).
Kaip teigė G. Radavičius, dažniausiai, techninei pagalbai atvykus, lengvąjį automobilį tekdavo gabenti iki serviso ar saugojimo aikštelės. Per pirmus šešis šių metų mėnesius užfiksuota 213 tokių atvejų. Taip pat užregistruoti 105 atvejai, kai automobiliui sugedus, buvo suteikta pagalba kelyje, t.y. automobilį pataisydavo vietoje ir jis toliau galėdavo tęsti kelionę. Vairuotojams neretai buvo skiriami ir pakaitiniai automobiliai ar iškviestas taksi.
Daugiausiai technine pagalba kelyje pasinaudojo vairuotojai Vilniuje – 32 proc. visų iškvietimų, antroje vietoje vairuotojai Kaune – 14 proc., Klaipėdoje – 6 proc., Panevėžyje – 3 proc.
Transporto draudimo vadovas pastebi, kad pasitaiko tokių vairuotojų, kurie itin dažnai naudojasi šia kasko paslauga. Vienas vyriškis per pusmetį spėjo septynis kartus išsikviesti techninę pagalbą: klientui 5 kartus išsikrovė akumuliatorius, vieną kartą sugedo generatorius, vieną kartą - rato guoliai.