Po 12 metų pasiektas naujas absoliutus traukinio greičio pasaulio rekordas (Video) (0)
Magnetinės levitacijos traukinys Japonijoje pagerino greičio rekordą. Centrinės Japonijos geležinkelio kompanija informuoja, kad ketvirtadienį jos magnetinės levitacijos traukinys per bandomąjį važiavimą Jamanašio prefektūroje pagerino iki šiol gyvavusį 2003 m. pasaulio rekordą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
12 metų išsilaikęs traukinių greičio pasaulio rekordas buvo 580,5 km/val. O štai naujasis pasaulio rekordas – 588,5 km/val. Pranešama, kad bandomojo važiavimo metu traukinyje buvo 29 inžinieriai.
Dar įdomiau, jog, kaip tikimasi, šis pasaulio rekordas išsilaikys tik ligi rytojaus (balandžio 21 d. antradienio), kai tas pats traukinys mėgins išvystyti 600 km/val. greitį.
Tiesa, paprastiems keleiviams tokiu greičiu pasivažinėti vargu ar kada nors pavyks – nebent įvyktų koks nors siaubingas nenumatytas atvejis. Geležinkelio kompanija planuoja reguliariojo susisiekimo linijose, kurios pradės veikti nuo 2027 m., riboti magnetinės levitacijos traukinių greitį iki 500 km/val. Tačiau net ir tokiu greičiu kelionė iš Tokijo į Nagoją truktų tik 40 min. (daugiau kaip dvigubai mažiau nei sugaišta šiuo metu kursuojantys greitieji traukiniai).
Japonų bendrovė neslepia ketinimų eksportuoti savo traukinių technologiją ir anapus Ramiojo vandenyno, į Jungtines Valstijas. Magnetinės levitacijos traukinių linijos galėtų sujungti Niujorką ir Vašingtoną.
Dar įdomiau, jog, kaip tikimasi, šis pasaulio rekordas išsilaikys tik ligi rytojaus (balandžio 21 d. antradienio), kai tas pats traukinys mėgins išvystyti 600 km/val. greitį.
Tiesa, paprastiems keleiviams tokiu greičiu pasivažinėti vargu ar kada nors pavyks – nebent įvyktų koks nors siaubingas nenumatytas atvejis. Geležinkelio kompanija planuoja reguliariojo susisiekimo linijose, kurios pradės veikti nuo 2027 m., riboti magnetinės levitacijos traukinių greitį iki 500 km/val. Tačiau net ir tokiu greičiu kelionė iš Tokijo į Nagoją truktų tik 40 min. (daugiau kaip dvigubai mažiau nei sugaišta šiuo metu kursuojantys greitieji traukiniai).
Japonų bendrovė neslepia ketinimų eksportuoti savo traukinių technologiją ir anapus Ramiojo vandenyno, į Jungtines Valstijas. Magnetinės levitacijos traukinių linijos galėtų sujungti Niujorką ir Vašingtoną.
(76)
(1)
(75)