Praktinis eksperimentas su „Tesla Model S“ autopilotu: žmonėms saugus, daiktams - ne (Video) ()
Vartotojas KmanAuto savo „YouTube“ paskyroje paskelbė vaizdo įrašą, kuriame jis tikrina „Tesla Model S“ autopiloto daviklių patikimumą, pasitelkęs į pagalbą savo vaiką. Kaip teigia gamintojai, automobilis turi sustoti 30 cm iki kliūties.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bandymų metu automanas norėjo įsitikinti, ar „Tesla Model S“ autopiloto davikliai veikia patikimai ir be klaidų fiksuoja arti esančius objektus.
Iš pradžių ant žemės priešais automobilį pasodino pliušinį ančiuką. Automobilio radarai klydo – „Model X“ sustojo, tačiau palietė žaislą. Tai paaiškinama maža žaislo mase. Be to, minkšta medžiaga sugeria bangas.
Vėliau priešais automobilį pastatė plastmasinį kibirą, kuris, kaip ir buvo tikėtasi, geriau atspindėjo radaro bangas. Vis dėlto autonominio valdymo sistema veikė tiksliau, kai kibiras buvo pastatytas pačiame centre prieš automobilį, o ne šone.
Galiausiai, išbandęs sistemą savo kūnu (vyras pakankamai didelis ir apkūnus), KmanAuto priešais automobilį pastatė savo mažą sūnelį.
Laimei, „Tesla“ radarai vaiką užfiksavo laiku ir automobilis sustojo saugiu atstumu.
Automanas priėjo prie išvados, kad „Tesla Model S“ dėl modernių autopiloto technologijų žmonėms yra saugus. Vis dėlto nepatartina 100 proc. pasitikėti radarais ir priešais automobilį palikti nedideles dėžes – jas jutikliai gali pastebėti per vėlai.