Kiek iš tikrųjų kainuoja turėti Bugatti Veyron? (Video) ()
Ne kiek kainuoja Bugatti Veyron, o kiek kainuoja jo išlaikymas? Apie tai papasakos 28-erių savininkas Carlas Hartley. Iš kur pas 30-ies nesulaukusį jaunuolį Bugatti? Geras klausimas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Atsakymas labai paprastas – gera/bloga karma: jaunuolio tėtis Tomas Hartley 40 metų prekiauja ypač prabangiais ir galingais automobiliais. Jo sūnus Carlas ne tik yra čiupinėjęs ir vairavęs praktiškai kone kiekvieną keturratę svajonę – jis gali sau leisti turėti nuosavą Bugatti Veyron.
Tiesa, juo Carlas nuriedėjo tik apie 4 000 km. Bet apie tai – kiek vėliau.
Įspūdinga ne tik Veyrono išvaizda, bet ir svoris. Juk 1001 AG variklis – tai ne maišiukas bulvių po variklio gaubtu... Beje, variklis suka visus keturis ratus.
Apie porą tonų sveriantį tuklų monstrą asfalto paviršiumi ridena įspūdingo pločio ir aukščio ratai, apauti specialiomis Michelin padangomis. Koncernas Bugatti primena, kad jų galiojimo laikas – tik 5 metai (palyginimui, įprastinių padangų komplektas vairuojant taupiai ir saikingai, Michelin teigimu, gali tarnauti ir dešimtį metelių).
Tai reiškia, kad kas penkerius metus vien už padangas ir jų keitimą reikės susimokėti 43 000 dolerių. Na ir kas, kad jomis nuriedėtas tik vienas, kitas tūkstantis kilometrų.
Dar smagesnės Bugatti Veyron tepalų keitimo kainos – 20 000 "žalių" už seansą. Olialia! Veyron yra Veyron.
Nepamirškite, kad banko sąskaitą kaip reikiant patuštins ir tokios brangenybės draudimas. Ypač jei jums – vos 28-eri. Konkrečios sumos savininkas neatskleidžia... Atskleidžia tik tiek, kad kasmet už Bugatti draudimą išeitų po puikų naują kitą automobilį (ne Bugatti, savaime suprantama).
Žodžiu, būti Bugatti Veyron savininku – dalužė ne iš pigiųjų... Ir vis dėlto. Štai ką pasakoja jo savininkas.
"Pirkdamas tokį žaisliuką labai gerai žinojau, kad jo priežiūra kainuos pasakiškus pinigus, - neslepia Carlas Hartley. – Tačiau, visų pirma, tai – fantastiškas automobilis, o visų antra – fantastiška investicija. Šių automobilių vertė, galima sakyti, ne krinta, o kyla. Nes jo šiaip užsimanęs nenusipirksi. Tiesa, turiu draugų, kurie turi po du ar tris Veyronus. Vienu važinėja, kitu gėrisi garaže ir džiaugiasi augančia jo verte. Jei pasitaikytų proga, pirkčiau ir antrą. Galbūt su nuimamu stogu. Tačiau manau, kad to reikės laukti labai ilgai."
"Esu nuvažiavęs juo tik apie 4 tūkst. km. Nedaug. Teko parsivaryti mašiną pačiam autobanu iš Vienos į Miuncheną, po to – į Londoną. (Beje, kelionės metu snigo...) Buvau keletą kartų išvažiavęs į Londono gatves, keletą kartų važinėjausi Didžiosios Britanijos šiaurėje. Kai išvažiuoji į Londoną, automobilis sulaukia milžiniško dėmesio."
"Tačiau yra vienas trūkumas: kolegos vairuotojai natūraliai nori kuo ilgiau pasigrožėti retu laimikiu kelyje, tad ištisas valandas važiuoja šalia, vadinamojoje "aklojoje zonoje", kurioje jų nesimato galinio vaizdo veidrodėliuose. Tad šešių juostų greitkelyje važiuojant vidurine juosta, iškyla tam tikrų persirikiavimo problemų. Greitojoje kairėje pusėje važiuojantys vairuotojai manęs nelenkia, o važiuoja šalia, "aklojoje zonoje". Tad panorus persirikiuoti, tenka būti labai atidžiam – veidrodžiuose besigrožinčiųjų nematyti. Tai šiek tiek užknisa, bet nieko baisaus."
"Koks jausmas vairuoti Vyeroną? Niekada nesu pilotavęs reaktyvinio naikintuvo F16, bet man atrodo, kad jausmas labai panašus. Ko gero, vienintelis Veyron suteikia galimybę patirti kažką panašaus į reaktyvinio naikintuvo pilotavimą. Kai važiuoji normaliu greičiu, ramiai, viskas gerai. Bet kai spusteli greičio pedalą... reikia įsikibti į vairą. Ir kelias pasiutusiai susiaurėja..."