„Audi“ su trenksmu pristatė patį galingiausią savo modelį: 610 AG variklis leis skrieti net 330 km/val greičiu (Video)  (2)

Po stiklu paslėptas 10 cilindrų variklis, dvi sėdimos vietos ir 610 arklio galių. „Audi“ garsėja kasdieniškais automobiliais, bet taip, naujausias mūsų rinką pasiekęs įmonės modelis patenka į superautomobilių kategoriją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Galingiausias kada nors sukurtas „Audi“, „R8 V10 plus“ buvo pristatytas Lietuvai. Ir šis pristatymas nepriminė įprastos automobilio apžiūros. Naujiena debiutavo Rygoje, Bikerniekų trasoje, kur gamintojo atstovai pasikvietė žurnalistų, klientų bei žinomų žmonių. Kartu buvo parodytas ir lenktynėms paruoštas „Audi R8 LMS“, o gatvėms skirtus 22 automobilius buvo galima ne tik apžiūrėti, bet ir nieko nelaukiant išbandyti.

Netikėta galia

Bandymai trasoje ne be reikalo prasidėjo nuo mokymų. „Audi R8 V10 plus“ nebuvo pirmasis 600 AG perkopęs automobilis, kurį teko vairuoti, bet jo pagreitis tiesiog stulbina.

Nuspaudus pedalą iki dugno R8 šauna iš vietos, o pagreitis jaučiasi visu kūnu, o ne tik matosi ant spidometro. Be to, didžiulį įspūdį palieka tai, kad po 3,2 sekundžių, viršijus 100 km/val., pagreitis išlieka didžiulis. Įspūdingų charakteristikų sportinis automobilis su kėbulo viduryje įrengtu 449 kW (610 AG) pajėgumo V10 varikliu gali pasiekti net 330 km/val. Trasoje buvo užtektinai erdvės įsibėgėti iki beveik 200 km/val., bet ir esant tokiam greičiui R8 išliko stabilus ir puikiai valdomas net ne idealiai lygiose Bikerniekų trasos dalyse.

Civilizuotas žvėris

R8 naudojama naujoviškos konstrukcijos „S tronic“ 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė ir naujos kartos „quattro“ visų ratų pavara. Tačiau automatiniu režimu važiuoti itin dinamiškai nėra malonu, gerokai patogiau įsijungti rankinį pavarų perjungimą ir keisti pavaras svirtelėmis už vairo. Ant itin vairo yra ir visi kiti reikalingi mygtukai.

Tiesa, vietos atsirado net ir ne patiems dažniausiai naudojamiems, kaip mygtukas, kurio paspaudimu įjungiamas arba išjungiamas pagražintas variklio garsas. R8 yra dvivietis, bet už vairuotojo ir keleivio nugarų yra gana nemažai vietos pasidėti daiktams. Apskritai salonas dvelkia „Audi“ įprasta kokybe ir patogumu, jame nepersistengta su sportiškumu, o itin greitą automobilį būtų pakankamai patogu vairuoti ir kasdien.

Kaina – palyginus kukli

„Audi R8“ variklio skyriuje gali būti sumontuotas vienas iš dviejų 5.2 FSI variklių. Bazinės modifikacijos versijų automobiliuose montuojamas 397 kW (540 AG) galios variklis, galingesnėje – 449 kW (610 AG) galiūnas. „Audi drive select“ automobilio parametrų reguliavimo sistemoje atsirado naujas adaptyvinis režimas, operatyviai keičiantis automobilio parametrus, priderindamas juos prie faktinio ratų sukibimo su keliu.

„R8 V10 plus“ padidintos galios modifikacija sveria tik 1454 kg. Nepaisant daugybės kėbulo ir rėmo standumą didinančių konstrukcinių pakeitimų, naujasis „Audi R8“ vidutiniškai 50 kg lengvesnis už pirmtaką. Bazinis R8 V10 kainuoja 165 tūkst. eurų, o už padidintos galios „R8 V10 plus“ teks mokėti 187,4 tūkst. eurų. Tai nėra mažai, bet turint omenyje, kad superautomobilių kainos paprastai prasideda nuo 200 tūkst. eurų, o R8 – „Lamborghini Huracan“ „giminė“, ši kaina neatrodo per didelė.

Naująjį „Audi R8“ gamina „Audi“ dukterinė įmonė „Quattro GMBH“, besispecializuojanti sportinių automobilių ir padidintos galios modifikacijų gamyboje. „Audi R8“, kuris taps pirmuoju čia pagamintu modeliu, pradėtas gaminti Heilborno mieste (Vokietija) neseniai pastatytoje „Böllinger Höfe“ gamykloje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Ilona Steponėnė
(8)
(2)
(6)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: