„Ferrari“ hečbekas? Italai išleido ypatingą keturvietį automobilį (1)
Kompanija „Ferrari“ pristatė naują superautomobilio „GTC4 Lusso“ modifikaciją, kurios pavadinime atsirado raidelė „T“. „FF“ modelį pakeitęs neferariškas savo netradicine šiam italų gamintojui išvaizda hečbekas tapo pirmuoju šios markės keturviečiu automobiliu su turbininiu varikliu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ferrari GTC4 Lusso T“ komplektuojamas su 3.9 litro darbinio tūrio benzininiu V8 motoru bei turbina, kuris taps alternatyviu pasirinkimu 6.3 litro 680 AG galios V12 atmosferiniam motorui.
Naujasis agregatas išvysto 610 AG pajėgumą bei 760 Nm maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas smagiai išsukant variklį 3000-5250 aps./min. diapazone. Galią ratams perduoda septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė su dviem sankabomis. Naujoji modifikacija taip pat yra 50 kg lengvesnė ir sveria 1740 kg.
Skirtingai nuo modelio su atmosferiniu varikliu, kuris varomas visais ratais, „T“ versijoje feraris suks tik galinę ašį, kuriai teks 54 procentai viso automobilio svorio.
Naujasis superautomobilis iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 3,5 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 320 km/val. Dinamikos parametrais jis nusileidžia versijai su atmosferiniu motoru, kuris įnorina automobilį pagreitėti iki 100 km/val. per 3,4 sek. ir važiuoti maksimaliu 335 km/val. greičiu.
Modifikuotame „Ferrari“ sumontuota modernizuota šoninio slydimo kontrolės sistema „Side Slip Control 3“, kuri automobiliui slystant lygina jo parametrus su maksimaliais leistinais ir esant ekstremalioms situacijoms elektronika padeda vairuotojui, naudodama traukos kontrolę ir aktyvų galinės ašies diferencialą.
Viešai šis automobilis pirmą kartą bus pademonstruotas kitą savaitgalį prasidedančioje tarptautinėje Paryžiaus parodoje.