„Tesla“ tuo neapsidžiaugs: „Porsche“ ruošia tikrą elektrinę „bombą“ (Video) ()
„Porsche“ vadovas Oliveris Blume'as atskleidė keletą naujų detalių apie naują elektromobilį „Porsche Mission E“, kuris tikrai turėtų sudrebinti prabangių sportiškų elektromobilių rinką. O juk prieš keletą metų šios Vokietijos koncerno atstovai į elektromobilių plėtrą žiūrėjo skeptiškai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šio automobilio koncepcija buvo parodyta dar 2015 m. ir panašu, kad serijinis modelis nuo prototipo skirsis labai nedaug.
Svarbiausia, kad net 80 proc. jo baterijos bus galima įkrauti per 15 minučių.
„Porsche Mission E“ rinkoje turėtų pasirodyti 2019 m. ir kainuos palyginti nedaug – tiek, kiek bazinės komplektacijos „Panamera“ – apie 80 tūkst. dolerių.
Šią informaciją Oliveris Blume'as leidiniui „Car Magazine“ patvirtino Frankfurto automobilių parodoje.
Jis pabrėžė, kad koncepcijos labai dažnai tėra dizainerių žydroji svajonė, o realūs modeliai skiriasi.
Bet „Mission E“ bus labai artimas prototipui, kurį prieš dvejus metus matėme Frankfurte.
„Tai reikštų, kad kalbame apie keturių durų sportišką automobilį, varomą 2+2 – tokį kaip Tesla Model S, bet gerokai sportiškesnio stiliaus“, – sakė „Porsche“ vadovas.
Vis dėlto „Porsche“ atstovai pripažįsta, kad „Porsche Mission E“ nebus toks beprotiškai eiklus kaip „Tesla Model S 100P“, turintis „Ludicrous mode“, leidžiantį iki 100 km/val. įsibėgėti per 2,8 sek.
Vis dėlto ir „Porsche“ akceleracija įspūdinga – per 3,5 sek. arba greičiau.
Iš legendinio „Porsche 911“ šis modelis paveldės laiko patikrintą 4 ratų valdymo mechanizmą ir važiuoklę.
„Mission E“ yra varomas „PMSM“ motorais, perimtais iš Le Mano ištvermės lenktynėse ir Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) dalyvaujančio „Porsche 919 Hybrid“ bolido. Jie pasižymi puikia energijos rekuperacija: kaupdami energiją leidžia automobiliui nuvažiuoti ilgesnį atstumą.