„Alfa Romeo“ pakėlė greičio kartelę į naują lygį - „Stelvio Quadrifoglio“ tapo greičiausiu visureigiu legendinėje Niurburgringo trasoje (Video) ()
„Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ pakėlė kartelę padidinto pravažumo automobiliams visame pasaulyje. Vieną legendinės Niurburgringo lenktynių trasos ratą itališkas visureigis įveikė per 7 min. 51,7 sek. – greičiau nei bet koks padidinto pravažumo automobilis. Ligšiolinį 20,832 km ilgio „Nordschleife“ konfigūracijos rekordą sportiškiausias „Alfa Romeo“ visureigis pagerino aštuoniomis sekundėmis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Automobilį rekordinio pasiekimo metu vairavo Fabio Francia – žmogus, praėjusiais metais užfiksavęs greičiausią vieno rato įveikimo laiką tarp keturias duris turinčių sedanų su „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ (7 min. 32 sek.).
„Šis pasiekimas įrodo, jog pirmasis per daugiau nei šimto metų istoriją sukurtas „Alfa Romeo“ padidinto pravažumo automobilis perteikia tikrąją šio gamintojo dvasią: išskirtinį stilių, inovatyvius variklius, puikų svorio paskirstymą, unikalius techninius sprendimus ir puikų masės bei galios santykį“, – sako Laurynas Boguševičius, „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ pardavimų vadovas Baltijos šalyse.
Italų gamintojo visureigis „Stelvio“ šį vardą gavo ne šiaip sau. „Stelvio Pass“ vadinamas vienas geriausių kelių pasaulyje – Italijos Alpėse 2,7 km aukštyje esanti kalnų perėja. Tokiuose vingiuose atsiskleidžia išskirtinės „Alfa Romeo“ visureigio savybės: idealus 50/50 svorio pasiskirstymas, klasėje geriausias kėbulo standumas ir itin jautrus vairas, o efektyvų didžiulės variklio galios perdavimą užtikrina itin lengvas ir tvirtas iš anglies pluošto pagamintas kardaninis velenas.
Galingo automobilio širdis – 510 AG ir 600 Nm išvystantis 2,9 l variklis su dviem turbokompresoriais. „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ turi geriausią arklio galių ir variklio darbinio tūrio santykį klasėje – 176 AG vienam litrui. Jo šeši cilindrai išdėstyti V forma 90 laipsnių kampu, tokiu būdu pasiekiamas žemesnis svorio centras.
Pirmą kartą su šiuo varikliu suporuota Q4 visų varančių ratų pavara, o sklandus jos ir variklio sujungimas patikėtas sportiškai aštuonių laipsnių automatinei pavarų dėžei: „Race“ režimu vienas pavaros keitimas trunka vos 150 milisekundžių.
„Stelvio Quadrifoglio“ leidžia pasirinkti keturis skirtingus „Alfa DNA“ važiavimo režimus. Priklausomai nuo pasirinkimo, optimaliai sustyguojama SUV pakaba, variklio cilindrų darbas ir galios perdavimas į ratus.
Papildomoje padidinto pravažumo automobilio įrangoje yra lengviausios segmente „Sparco“ sportinės sėdynės, užtikrinančios maksimalų komfortą ilgose kelionėse bei vairuotojo stabilumą aštriuose posūkiuose. Papildomai galima užsisakyti ir itin efektyvią „Brembo“ anglies pluošto keraminių (CCM) stabdžių sistemą.
„Alfa Romeo Stelvio“ yra ne tik greitas, bet ir ypatingai saugus. „EuroNCAP“ bandymų metu itališkas padidinto pravažumo automobilis gavo didžiausią įmanomą 5 žvaigždučių įvertinimą. „Alfa Romeo“ daug pagyrų gavo už automobilio keleivių apsaugą avarijos metu bei platų standartinėje įrangoje montuojamų saugos sistemų skaičių – kiekvienas „Stelvio“ iš gamyklos išrieda su 9-iomis oro pagalvėmis, nukrypimo nuo eismo juostos stebėjimo sistema ir pėsčiuosius atpažįstančia autonominio stabdymo technologija.
„Stelvio Quadrifoglio“ važiavimas Niurburgringo lenktynių trasoje
Naujųjų galingų ir ekonomiškų „Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.