Ženevoje „Audi“ pristatė elektrinio miesto visureigio koncepciją: žada, kad karštą dieną automobilis niekad neįkais (Video)  (1)

Pagrindinė tema šių metų Ženevos automobilių parodoje – elektra. Pradedant elektriniais miesto mažyliais ir „švelniaisiais“ hibridais, baigiant elektriniais hiperautomobiliais, visi gamintojai čia pasiryžę pristatyti kažką, kas bent dalį kelio gali nuvažiuoti ekologiškai. „Audi“ ne išimtis – Vokietijos automobilių gamintoja žino, kas „kutena“ pirkėjų nervus labiausiai, todėl Ženevoje pristatė elektrinio miesto visureigio koncepciją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Q4 e-tron“ pavadintas automobilis, panašu, nėra taip jau toli nuo gamybos konvejerio. Visureigis atrodo išbaigtas ir parengtas gamybai, galbūt todėl prisibrauti iki jo parodoje išties sudėtinga. Tiesa, kol kas „Audi“ detalėmis pernelyg aktyviai nesidalija, sako, dar reikia luktelėti.

Visgi jau žinoma, kad visureigis turės keturias duris, o jo ilgis – 4,59 m. Priekyje vairuotoją pasitinka lietimui jautrių ekranų karalystė, tačiau gale vietos ne tiek ir daug. Nors gamintoja giriasi, kad atstumas tarp abiejų ratų ašių viršija 2,7 m, aukštaūgiams teks ne tik palenkti galvą, bet ir sėdėti keliais įsirėmus į priekines sėdynes.

Modelio gamybai panaudota „Audi“ turima elektrinė MEB platforma. Skaičiuojama, kad viena įkrova šis visureigis turėtų galėti nuriedėti daugiau nei 450 km. Bendra dviejų elektros variklių galia – 225 kW ir šitai užtikrina, kad iki 100 km/val. toks visureigis pagreitės per 6,3 sek. Beje, galingesnis iš variklių – 150 kW – įtaisytas gale, o priekyje esančio variklio galia siekia 75 kW. Sudėjus abiejų motorų bendrai generuojamą sukimo momentą, „Q4 e-tron“ turi daugiau nei 400 Nm.

Viena įdomybių yra automobiliui panaudoti dažai, pavadinti „Solar Sky“. Į juos gamintoja įmaišė specialių dalelių, todėl esant karštai dienai, jos gali atspindėti saulės šviesą. Tai reiškia, kad miesto visureigis neįkaista: nei jo kėbulas, nei salonas.

Nors ir „Q4 e-tron“ kol kas tik koncepcinis modelis, jau 2020 m. pabaigoje elektrinis Q4 pasieks pardavimo salonus. Ir šiuo modeliu „Audi“ nežada apsiriboti. Iki 2025 m. Vokietijos „premium“ segmento gamintojas turės bent 12 elektromobilių, be to, tikimasi, kad pastangos elektrifikuoti gamą atsispindės ir pardavimuose. „Audi“ skaičiavimu, 2025 m. trečdalis visų parduotų modelių galės važiuoti elektra.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
Autoriai: Dina Sergijenko
(3)
(2)
(1)

Komentarai (1)