„Mes iškilsime, kaip laimėtojai“: „BMW“ įsitikinę, kad jie užkariaus elektromobilių ir autonominių automobilių sektorius bei jau praneša, kad priims tūkstančius naujų darbuotojų  ()

Naujoji Dingolfingo (Vokietija) gamyklos, didžiausios „BMW Group“ gamyklos Europoje, vadovė Ilka Horstmeier paskelbė pareiškimą apie „BMW“ ateitį elektromobilių sektoriuje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mes norime ir iškilsime, kaip laimėtojai mūsų pramonės technologinėje transformacijoje. Ir toliau būsime pradininkais, kalbant apie ateities technologijas. Tokias, kaip: e-mobilumas ir autonominis vairavimas. Per kelis ateinančius metus mes padidinsime Dingolfingo darbuotojų, kurie dirbs prie elektromobilių komponentų gamybos, skaičių keletą kartų – iš viso iki 2000.“

Paskutinysis „BMW“ elektromobilis „BMW i3“ rinkai buvo pristatytas 2013-aisiais metais, tačiau kompanija jau ruošia keletą naujienų.

„iNEXT“ yra laikomas dideliu Vokietijos gamintojo žingsniu elektrifikuojant savo automobilius ir tai bus pirmasis, pilnai elektrinis automobilis, pagamintas Dingolfingo gamykloje.

Kalbėdama apie šį elektromobilį, Ilka Horstmeier teigė, kad „BMW iNEXT apjungia visas pagrindines automobilių technologijas: tai pilnai elektrinis ir labai automatizuotas elektromobilis. Jis yra technologinis flagmanas, reprezentuojantis visos BMW Group ateitį. Ir mes didžiuojamės, kad šis ateities automobilis bus sukurtas čia, mūsų gamykloje.“

Kompanija taip pat teigia, kad „jau yra padarytos didelės investicijos, kad būtų tinkamai pasirengta šio elektromobilio atėjimui“ ir, kad jis pasirodytų rinkoje netgi greičiau, nei yra numatyta. Pagal pirminį „BMW“ planą naujasis „iNEXT“ turėtų pasirodyti 2021-aisiais.

„BMW“ teigia, kad tai bus pirmasis Dingolfinge pagamintas elektromobilis, tačiau „elektrifikuotų automobilių (PHEV) gamyba kasmet augs dvigubai ir, skaičiuojant nuo bendrų gamybos apimčių, pasieks 9 %“.

„BMW“ planuoja toje pačioje gamykloje gaminti reikalingus komponentus tradiciniams, hibridiniams ir pilnai elektra varomiems automobiliams. Bendrovė taip tikisi lanksčiau reaguoti į rinkos pokyčius – elektromobilių paklausą – ir sumažinti rizikas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(33)
(10)
(23)

Komentarai ()