Didžiausias elektromobilių trūkumas? Kai Nyderlanduose užsidegė BMW i8, gaisrininkai ėmėsi dar neregėtų priemonių - gal ir persistengė, bet tiesiog nenorėjo rizikuoti  ()

Automobilių su didelės talpos baterijomis gaisrų pavojus kol kas dar yra iki galo neištirtas, todėl su tuo kovojančioms tarnyboms tenka pasitelkti ir naujus metodus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nyderlanduose iš BMW i8 sklindančius dūmus pamatę vietos ugniagesiai nusprendė nerizikuoti – visas hibridinis modelis buvo įkeltas į vandens rezervuarą.

Nenorėjo rizikuoti

Pastarųjų metų atvejai, kai užsidegus elektromobiliams liepsna greitai tapdavo nevaldoma, privertė olandus imtis ypatingų atsargumo priemonių.

Kaip skelbiama ugniagesių socialinio tinklapio paskyroje, dūmai nuo sportinio automobilio pradėjo sklisti šiam stovint prekybos salone.  BMW i8 buvo išstumtas į lauką, o tuomet prasidėjo neįprasta operacija – hibridinis modelis buvo įkeltas į vandens sklidiną rezervuarą.

Žvelgiant iš šalies gali atrodyti, kad ugniagesiai šiek tiek persistengė, tačiau jie tiesiog nenorėjo rizikuoti - elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai net ir užgesinti dažnai po kiek laiko vėl ima degti.

Reikia daug vandens

Visgi netgi patys gamintojai pažymi, kad elektrinę pavarą turinčių automobilių gesinimui reikia gerokai daugiau vandens, negu modeliams su vidaus degimo varikliais. 

BMW i8 nėra grynas elektromobilis, tačiau jo hibridinėje pavaroje yra galingas elektrinis variklis ir didelės talpos baterija. Patalpinant automobilį į rezervuarą, o ne ilgai jį laistant, vandens reikia mažiau.

Problemų ugniagesiams sudaro talpos atgabenimas, todėl kol kas sunku pasakyti, ar šis metodas bus naudojamas ir kitose šalyse. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(25)
(2)
(23)

Komentarai ()