„Volvo Cars“ ir „Varjo“ sukūrė pirmąją pasaulyje mišriosios realybės programą, su kuria galima dar neregėtu būdu projektuoti naujus automobilius ()
Automobilių kūrimo ateitis – jau čia. „Volvo Cars“ ir „Varjo“ – Suomijos aukštos klasės virtualios realybės dėvimų įrenginių gamintojas – sukūrė pirmąją pasaulyje mišriosios realybės programą, skirtą automobilių prototipų, jų konstrukcijos ir aktyvių saugumo sistemų kūrimui.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Volvo Cars“ ir „Varjo“ pirmą kartą suteikė galimybę vairuoti tikrą automobilį, dėvint mišriosios realybės įrenginį, su integruotais virtualiais elementais ar netgi funkcijomis, kurios atrodo itin tikroviškai tiek vairuotojui, tiek ir automobilio jutikliams. Iki šiol to nėra daręs nei vienas automobilių gamintojas.
Pristatytas „XR-1“ – ant galvos dėvimas mišriosios realybės įrenginys – užtikrina itin didelės raiškos ir tikroviškai atrodančius virtualius elementus, taip „Volvo Cars“ dizaineriams ir inžinieriams suteikiant galimybę išbandyti naujas technologijas ir sistemas dar jų kūrimo pradžioje.
„Naudodami mišriąją realybę mes galime pradėti tobulinti technologijas joms dar esant pradinėje stadijoje, – sako Henrikas Greenas, „Volvo Cars“ vyriausiasis technologas. – Vietoje įprasto statinio metodo bandant ir tobulinant naujus gaminius ar idėjas, mes galime kelyje išbandyti naujas technologijas. Šis metodas leidžia sutaupyti itin daug lėšų, kadangi galimus naujų technologijų trūkumus galima pastebėti žymiai anksčiau dar pačioje kūrimo pradžioje.“
„XR-1“ taip pat suteikia galimybę „Volvo Cars“ inžinieriams žymiai lengviau kurti ir tobulinti aktyvias saugumo sistemas. Saugumo ekspertai gali bandymų poligone vairuoti tikrus automobilius, dėvėdami mišrios realybės galvos įrenginius ir bandydami virtualias aktyvias saugumo sistemas realioje aplinkoje, o itin tiksli akių sekimo technologija padeda nustatyti ar patogu naudotis naujomis funkcijomis ir ar nėra blaškomas vairuotojo dėmesys.