Biudžetinis „Bugatti Veyron“: entuziastas Floridoje parduoda apsimetėlį automobilį (3)
„Bugatti Veyron“ - 2005-2015 metais gamintas automobilis. „Veyron“ ir šiandien yra retas bei brangus - šių automobilių kaina prasideda nuo maždaug 1,3 milijonų eurų. Tačiau vienas vyras Floridoje pardavinėja kiek kitokį „Bugatti Veyron“ - šis kainuoja tik 128 tūkstančius dolerių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Turbūt net nereikia sakyti, kad tai - ne „Bugatti Veyron“. Tačiau interneto lankytojų dėmesį jis traukia ne ką mažiau nei originalus hiperautomobilis. Tai - ne vieną apdovanojimą už detalumą pelniusi replika. Tiesa, pežvelgus įdėmiau šis automobilis neatrodo tarsi tikras „Bugatti“ kūrinys.
Visų pirma, į akį krenta netaisyklingos automobilio proporcijos. Tikras „Bugatti Veyron“ yra ilgesnis ir platesnis. Dar didesnė staigmena laukia atidarius šio automobilio dureles - viduje yra ir galinė sėdynė. Iš karto pastebėsite ir anglies pluošto trūkumą, ir ne vieną kokybinį defektą. Kiekvienas tikras „Bugatti Veyron“ gamyklą paliko tobulas - visos siūlės privalo būti tiesiog.
Iš tikrųjų, ši replika pareikalavo labai daug darbo - kiekvienas automobilio mazgas ir kėbulo detalė sulaukė entuziasto rankų. Galinė sėdynė tilpo todėl, kad šio automobilio variklis yra priekyje. Tikrojo „Veyron“ variklis yra viduryje.
Replika gale turi reguliuojamą spoilerį - jis juda, kaip ir tikrojo „Veyron“. Tiesa, sunku įsivaizduoti, kad šis spoileris pats automatiškai prisitaikytų prie automobilio greičio.
Į akis krenta ir anglies pluošto trūkumas, ir dar daugybė smulkmenų. Priėję arčiau pamatytumėte ir ne vieną gamybos defektą. Tačiau iš toliau ši replika tikrai primena originalą. Net gatvėje ji apgautų ne vieną, nes, kaip teigia pardavėjas, šis automobilis skleidžia malonų variklio garsą.
Tiesa, tas variklis nėra 8 litrų W16, o kiek kuklesnis V6. Ši „Veyron“ replika yra sukurta „Mercury Cougar“ pagrindu ir vis dar turi jo variklį bei automatinę transmisiją. Kaip teigia pardavėjas, viskas kas turi veikti, veikia. Net oro kondicionieriaus angos buvo išsaugotos, kad ilgesnės kelionės būtų malonios.
„Veyron“ replika išvysto 170 arklio galių - 7 kartus mažiau nei originalas. Tačiau pardavėjas neslepia, kad tai replika, todėl jokios apgavystės čia nėra. Tik ar kas ryšis mokėti „Porsche“ pinigus už „Veyron“ drabužiais apsirengusį „Mercury Cougar“?