1 mln. eurų kainuojantį „Bugatti“ nusipirkęs vyras patikrino, kiek iš tiesų jame „arklių“ (Video) ()
„Bugatti“ – Prancūzijos automobilių gamintojas, pagaminęs ne vieną šimtą superautomobilių ir hiperautomobilių. Visi iki vieno jie žavi įspūdingomis dinaminėmis savybėmis, tačiau vienas „Royalty Exotics“ įkūrėjų nusprendė pats įsitikinti, ar tai, kas rašoma popieriuje, yra iš tiesų tiesa. Ir patikrino „Bugatti Veyron“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Gamintojas pabrėžia, kad „Veyron“ turi 1001 AG (736 kW), kurias generuoja 8 l darbinio tūrio, keturių turbinų W16 formos variklis. Sukimo momentas esą siekia 1250 Nm.
Vyras nusprendė patikrinti, ar tikrai šie skaičiai yra tiesa. Pirmiausia dėl to, kad suplanavo automobiliui sumontuoti visiškai naują, gerokai garsesnę, „Ryft“ kompanijos pagamintą išmetimo sistemą, kuri, be kitų savybių, dar turėjo padidinti ir automobilio galią iki 15 proc.
„Vienintelis būdas tą sužinoti yra pamatuoti galią prieš sumontuojant išmetimo sistemą ir po to, kai ji bus sumontuota“, – sakė raudonojo „Veyron“ savininkas.
Ant galios matavimo stendo vietoje stovintis „Bugatti“ sugebėjo išvystyti 322 km/val, greitį. Ir matavimo rezultatas buvo toks, kuriuo automobilio savininkas itin apsidžiaugė.
Paaiškėjo, kad „Veyron“, net ir be jokių modifikacijų, generuoja gerokai daugiau galios nei žada jo gamintojas.
„Veyron“ modelis buvo gaminamas 2005-2015 m. Visos jo versijos turėjo aukščiau minėtą 8 l darbinio tūrio W16 formos variklį. Teigiama, kad tokio automobilio kaina prasideda nuo 1 mln. eurų.