Vairuotojai praneša, kad „Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobilis gali išsižioti (Video) (7)
Naujausia „Chevrolet Corvette“ versija - tai itin greitas ir pažangus superautomobilis su 6,2 litrų V8 varikliu viduryje. Naujoji „Corvette“ iki 100 km/val. bėgėjasi apie 3 sekundes, o ir posūkiuose šis puikiai subalansuotas automobilis pasirodo geriau nei daugelis amerikietiškų sportinių automobilių. Tačiau, kaip praneša „Chevrolet Corvette“ vairuotojai, šis automobilis turi pavojingą ydą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Chevrolet Corvette C8“ buvo oficialiai pristatyta pernai. Tai – labai svarbus automobilis gamintojui, nes jo kūrimas kainavo išties brangiai. Iš dalies taip yra dėl to, kad tai – pirmoji „Corvette“ versija su varikliu viduryje (neskaitant prototipų). Toks sprendimas automobiliui suteikia daugiau stabilumo ir jo dinamines savybes priartina prie „Porsche“, „Audi R8“, „Honda NSX“ ir kitų automobilių, garsėjančių savo veržlumu posūkiuose.
Kadangi „Corvette“ priekyje nėra variklio, čia yra bagažinė. Tai – gana dažnas sprendimas tokiems automobiliams. Tačiau yra problema – bagažinės dangtis linkęs atsidaryti savaime.
Apie tai JAV nacionalinei greitkelių eismo saugumo administracijai pirmą kartą pranešta šių metų balandžio 11 dieną. Dar vienas identiškas skundas gautas balandžio 30 dieną. Reikalu pasidomėję žurnalistai atsekė, kad dar keli „Corvette C8“ vairuotojai panašias istorijas pasakojo forumuose.
Kalbama, kad „Corvette C8“ priekinė bagažinė atsiveria netgi važiuojant negreitai - vos 50 km/val. greičiu judantis automobilis gali imti ir išsižioti. Tai labai pavojinga, nes dangtis visiškai blokuoja matomumą. Be to, kai taip nutinka, pažeidžiami bagažinės dangčio vyriai, sparnai ir pats dangtis.
Vienas toks incidentas buvo užfiksuotas vaizdo registratoriumi:
„Chevrolet“ žino apie problemą ir aiškinasi jos priežastis. Gamintojas mano, kad kalti patys vairuotojai, kurie tiesiog tinkamai neuždaro bagažinės. Taigi, artimiausiu metu bus bandoma įdiegti garsesnį, lengviau pastebimą perspėjimą, jog priekinė bagažinė yra atvira.
Iš tikrųjų, dalis problemos slypi ir saugumo reikalavimuose. Naujų automobilių bagažinių dangčiams ir kapotams taikomi skirtingi reikalavimai. Uždaros bagažinės, neturinčios patekimo į automobilio saloną, privalo turėti galimybę būti atvertos iš vidaus, kad jose neužsitrenktų vaikai. Taigi, pats užrakto mechanizmas yra visiškai kitoks nei variklio gaubtuose. Bet jei kiti superautomobilių ir elektromobilių gamintojai sugeba sukurti saugius priekinių bagažinių užraktus, „Chevrolet“ taip pat turės pasistengti.