"Shelby Supercars" planuose - greičiausias pasaulyje ir 100% ekologiškas elektra varomas automobilis  (18)

Kompanija "Shelby Supercars" turi patirties paneigiant įsisenėjusias nuostatas ir "laužant" senus rekordus. Praėjusį rugsėjį firmos 1183AG galios "Ultimate Aero" perėmė greičiausio serijinio automobilio teises iš 1,8 milijono dolerių kainuojančio "Bugatti Veyron". Tačiau "Aero" serija apribota tik iki 50 vienetų, taigi, projektavimo darbai yra vienas esminių Vašingtone (JAV) įsikūrusios kompanijos prioritetų. Neseniai SSC paskelbė planus pagaminti supergreitą ir 100% ekologišką elektra varomą automobilį "SSC Ultimate Aero EV".


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kai kurie jau dabar teigia, jog naujasis gaminys nurungs konkuruojančios kompanijos "Tesla Motors" elektrinį flagmaną "Tesla Roadster". Nurungti šį "monstrą" bus ne taip paprasta - jis iki 100km/h įsibėgėja per 3,9s, vienu ličio akumuliatorių įkrovimu gali nuvažiuoti 350km. SSC kol kas pateikia labai nedaug informacijos, tačiau tikėtina, jog pirmasis "Ultimate Aero EV" prototipas bus parengtas ateinantį vasarį, o keturi pirmieji modeliai bus pagaminti kitų metų gruodžiui. Kompanija būsimąjį modelį apibūdina kaip "ekologišką inžinerinį stebuklą su egzotiniu superautomobilio eksterjeru". "Aš manau, jog mes galime pagaminti greitesnį, ekonomiškesnį ir ekologiškesnį gaminį nei bet kuris kitas gamintojas", teigia kompanijos steigėjas Jerod'as Shelby. Šiuo metu žinoma, jog automobilyje bus panaudotas mažiausiai vienas 500AG galios elektrinis motoras. SSC taip pat analizuoja dviejų motorų konfigūracijos galimybes - toks variantas turėtų suteikti dvigubai daugiau galios, o ekologiškumas dėl to per daug nenukentėtų. Taip pat analizuojami galiniais ratais varomo ir visais ratais varomo automobilio variantai. Ypač didelį susidomėjimą sukėlė kompanijos užuominos apie variklio maitinimo šaltinį. Kompanijos teigimu, planuojama įgyvendinti galimybę "prailginti laiką tarp gretimų įkrovimų". Tai atrodo pakankamai logiškai, tačiau SSC užsimena apie kelerių metų (!!!) laikotarpį tarp gretimų įkrovimų. Jau dabar kai kurie šios pramonės šakos ekspertai mano, jog SSC "nuvažiavo stogas". Vienintelis šiuo metu realiausias tokios energijos šaltinis būtų branduolinis reaktorius automobilio bagažinėje, nebent kompanija pajuokavo arba turi kokį kitą rimtąkozirį savo kišenėje. Bet kuriuo atveju, tolimesnę įvykių eigą bus išties įdomu stebėti. Beje, SSC pirmą kartą atveria kelią išoriniam kapitalui, Amerikos superautomobilių gamintojas teigia, jog dauguma privačių investicijų bus išleista gaminant "Ultimate Aero EV".
(0)
(0)
(0)

Komentarai (18)