Kas gausis sukryžminus autobusą su traukiniu? (Video) (0)
Ar tikrai įmanomas autobuso ir traukinio hibridas? Pasirodo taip. Tokia dvigubu režimu veikianti transporto priemonė pasižymėtų autobuso universalumu, lengvo traukinio greičiu ir už bet kurį iš šių dviejų geresne kuro ekonomija. "Toyota" ir jos dukterinė sunkvežimius gaminanti kompanija "Hino Motors" pasirašė sutartį su geležinkelio bendrove "Japan Rail Hokkaido", pagal kuria bus kuriamos ir gaminamos 25 asmenis galinčios vežti transporto priemonės, suvartojančios tik ketvirtadalį tipiniams autobusams reikalingo dyzelinio kuro.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
"Japan Rail" pradėjo testuoti naujuosius gaminius jau prieš 18 mėnesių. Sudarant sutartį su "Toyota" tikimasi, jog taip bus pagreitintas potencialių ateities masinio transportavimo priemonių kūrimas ir komercializacija.
Dvigubu režimu veikiančios mašinos turi keturis ratus su padangomis, skirtus važinėti paprastais keliais ir keturis plieninius ratus, skirtus bėgiams. Nuo kelio ant geležinkelio ir atgaline kryptimi automobilis "persiorientuoja" per mažiau nei 15 sekundžių. Jis kelyje vairuojamas lygiai taip pat kaip ir autobusas. Hidraulinė sistema valdo ratų pakėlimo mechanizmus.
"Japan Rail" tiekia geležinkelio paslaugas Hokkaido salai (Japonija), ir maždaug trečdaliu jos linijų važinėja tik apie 500 žmonių. Kompanija pademonstravo netipinį požiūrį - ji nutarė neatsisakyti nepelningų linijų, o vietoj to nusprendė pakeisti traukinius mažesnėmis ir universalesnėmis transporto priemonėmis. Sukūrus hibridinius automobilius, paslaugų apimtis išliktų ta pati, tačiau būtų gerokai sumažinti aptarnavimo kaštai. Hibriduose šiuo metu naudojamas "Toyota" mikroautobuso kėbulas ir "Hino" gamybos važiuoklė. Jei sprendimas pasitvirtins, galbūt naujovė paplis visame pasaulyje.