Naujas Toyota kompanijos pagamintas krėslas-automobilis (video)  (3)

Tokijo autosalone Toyota kompanija šiais metais savo gerbėjus nustebino dar viena koncepcija – trirate individualia transporto priemone i-Real. Vadinti automobiliu – liežuvis nepasiverčia. Tai triratis krėslas, labiausiai asocijuojantis su invalido vežimėliu, nei kad su automobiliu. Tačiau techninės charakteristikos labiau primena automobilį, nei paprastą vežimėlį...


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

i-Real pirmą kartą pademonstruotas šiais metais rugsėjo pabaigoje prasidėjusio Tokijo autosalono metu (Tokyo Motor Show 2007). Ši keista transporto priemonė yra vienam žmogui skirtas krėslas su elektros varikliu ir akumuliatoriumi. Kaip ir priklauso tikrai transporto priemonei, i-Real turi apšvietimo sistemą ir gali pasiekti 30 km/h greitį. Kaip krėslui, tai visai neblogai.

Nors jis ir nėra tikrasis automobilio pakaitalas, tačiau Toyota atstovai įsitikinę, jog tai visai patogus sprendimas važinėti miesto gatvėmis. Paskelbtame pranešime spaudai tvirtinama, jog i-Real yra tolesnė personalinio mobilumo koncepcijos evoliucija.

Truputis techninių charakteristikų. Krėslo plotis – 0,7 metro. Kaip ir jo pirmtakai, jis gali keisti ratų bazę – važiuojant lėtai šaligatviu, jis pakyla, o įsibėgėjus gatve – žemėja. Tai leidžia šaligatviuose atsargiai manevruoti tarp pėsčiųjų, užimant minimalią erdvę ir atliekant gana staigius posūkius. Gi trasoje pažemėjęs svorio centras ir truputi išplatėjusi šasi leidžia jaustis stabiliau ir saugiau.

Todėl bendras i-Real ilgis yra kintamas – lėto važiavimo metu jis siekia 0,995metro, o skubant ilgis padidėja iki 1,51 metro. Savaime supranta, keičiasi ir krėslo aukštis – nuo 1,43 metro iki 1,13 metro.

i-Real korpusas padarytas iš atsparaus ir lengvo plastiko. Krėslo perimetras apdėliotas įvairiais davikliai, kurie nepertraukiamai stebi aplinką. Jeigu kažkuris objektas (pėstysis, automobilis ar tiesiog stulpas) priartėja prie saugumui pavojingos zonos, vairuotojas įspėjamas garsiniu signalu ir vibracija, o aplinkiniai dar ir šviesos signalais.

Nors tai ir koncepcinis variantas, tačiau patys Toyota atstovai nusiteikę ryžtingai ir sako, jog tai „žingsnis į komercializaciją labai netolimoje ateityje“. Kad ir ne i-Real, bet kažkas labai panašaus gali pasiekti serijinę gamybą. Tikrai įdomus technologinis sprendimas ir dar po kelerių metų gal tai bus kasdienybė?

Plačiau: Toyota построила новое кресло-автомобиль

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: