Prancūziškų hibridinių automobilių stebuklas - Citroen C-Metisse (0)
Paryžiaus autosalone Citroen pristato dyzelinį-elektrinį hibridą C-Metisse. Pagrindiniai naujojo automobilio parametrai, tikrai pritrauksiantys ne vieno automobilių mėgėjo dėmesį - puikus dizainas, maksimalus 250 km/h greitis, įsibėgėjimas iki 100 km/h per 6,2 sekundės, bendras 284 AG galingumas ir tik 6,5 litro dyzelinio kuro sąnaudos šimtui kilometrų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Paryžiaus autosalone Citroen pristato dyzelinį-elektrinį hibridą C-Metisse. Vienas iš devizų, kuriuo vadovavosi automobilio kūrėjai - "didelis komfortiškumas ir kokybė nekenkia gamtai".
Naujienos eksterjere realizuota moderni "keturių durų kupe" idėja. Originaliausia koncepcinio modelia dizaino dalis - kėbulo apvaduose užmaskuotos durys. Jos atsidaro ne tiesiog į viršų, kaip "žuvėdros sparnas", o tuo pačiu metu ir į šoną. Prancuziškas automobilis turi platų žemą kėbulą, pagamintą iš anglies pluošto. Tai leido sumažinti automobilio masę: kartu su akumuliatorinėmis baterijomis mašina sveria tik 1400 kilogramų. Aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cx 0,30.
Koncepcinio automobilio ilgis - 474 centimetrai, plotis - du metrai, aukštis - 124 centimetrai. "Keturduris kupe" turi įspūdingą trijų metrų ratų bazę, o tai leidžia užtikrinti aukštą keleivių komforto lygį. Taip pat automobilyje sumontuota firminė Citroen hidraulinė pakaba.
Sveiki atvykę į pakilimo taką!
Vairuotojo vieta primena naikintuvo kabiną. Vairas, pagal naują Citroen koncepciją, sukonstruotas taip, kad jo pasisukimus atkartoja aktyvaus tipo žibintai. Pavaras perjunginėti galima nenukeliant nuo vairo rankų - jame sumontuoti specialūs tam tikslui skirti mygtukai. Dar viena naujienos ypatybė - individualus klimato valdymas kiekvienai salono vietai.
Vietoj širdies - dyzelis ir elketriniai motorai
C-Metisse įdomus ne tik originaliu dizainu. Jo "širdis" - hibridinis dyzelinis-elektros variklis, sukantis visus keturis ratus. Priekinius ratus suka 204 arklio galių dyzelinis variklis, o galinius - elektriniai motorai, kurių kiekvieno galingumas 40 arklio galių. Galią paskirsto automatinė šešių pakopų pavarų dėžė.
Koncepciniame automobilyje realizuotas regeneracijos (rekuperacijos) procesas - stabdymo metu kinetinė energija transformuojama į elektros energiją, kuri pakrauna akumuliatorius.
Automobilio kūrėjai rūpinosi ne tik ekologija - naujasis kūrinys taip pat pasižymi nebloga dinamika. Kaip teigiama Citroen spaudos pranešime, "užtenka vairuotojui paspausti akseleratoriaus pedalą, ir automobilis duos tiek sukimo momento, kiek jo prireiks". Įsibėgėjimas iki 100 km/h šiam automobiliui trunka 6,2 sekundės, o jo maksimalus greitis yra 250 km/h. Vidutinės dyzelinio kuro sąnaudos - tik 6,5 litro 100 kilometrų.
Daugiau Citroen Metisse nuotraukų galite rasti Technologijos.lt portale nuotraukų archyve, arba tiesiog paspaudę šią nuorodą.
Parengta pagal: Чудеса французской гибридизации
http://auto.lenta.ru/articles/2006/09/07/metisse/