"Audi" pristatė greičiausią savo modelį - R8 LMS (Video)
(15)
Automobilių gamintojas "Audi" Vokietijoje vykusioje automobilių parodoje "Essen Motor Show 2008" pristatė savo naujausią ir tuo pačiu greičiausią modelį. Kompanija tikisi, kad R8 LMS savo pajėgumu lenktynių trasose sėkmingai konkuruos su "Porsche 911" ir "Aston Martin DBR9".
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
"Audi" motosporto padalinys modifikavo standartinį R8 modelį. Tiesa, R8 LMS nebus vien tik lenktynėse matomas "monstras" - GT3 sportinių automobilių klasės taisyklės įpareigoja gamintoją išleisti nedidelę vartotojams skirtų modelių seriją.
Išoriškai kėbulas pasikeitė nedaug - panaudoti nauji veidrodėliai, platesnis galinis sparnas ir priekinis oro srauto skaidytuvas (spliteris), naujos konstrukcijos difuzorius. Standartinis 420bhp galios V8 tipo variklis pakeistas 500bhp galios 5.2 litro darbinio tūrio V10 tipo varikliu, kuris suderintas su šešių pakopų sekvencine pavarų dėže. Pavarų dėžės hidraulika "pasiskolinta" tiesiai iš "Audi" specialiai "Le Mans 24 Hours" lenktynėms sukurto prototipo R10. Bendra galiniais ratais varomo automobilio masė sudaro 1250kg, ir nors gamintojas kol kas nepateikia tikslių laikinių parametrų, tikėtina, kad įsibėgėjimas iki 100km/h truks mažiau nei keturias sekundes, o maksimalus greitis gamintojo teigimu sieks "gerokai daugiau" kaip 320km/h. Keturiais ratais varomo modelio išleisti kol kas neplanuojama, nes jie neatitinka GT3 klasės reikalavimų.
"Audi" taip pat sukūrė ir specialią automobilio versiją ilgalaikėms lenktynėms - tiesa, vienintelis skirtumas yra degalų bako talpa (120 litrų).
Pirmieji R8 LMS klientus pasieks ateinantį rudenį. Deja, svajonių sportiniai automobiliai kainuoja nepigiai - ši naujovė kainuos 206000 svarų (apie 800000 litų).