„Subaru Outback“ tapo netikėtu siurprizu (Video) (9)
Japonijos automobilių gamintojas „Subaru“ Niujorko automobilių parodoje sukėlė tikrą ažiotažą netikėtai visuomenei atskleisdamas ir pristatydamas naują „Outback“ modelį. Šio automobilio debiutą daug kas prognozavo tik rudenį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Subaru Outback“ kur kas didesnis ir erdvesnis nei jo pirmtakas. Automobiliui montuojama visiškai nauja važiuoklė ir patobulinta prošvaisa. Priekinėje ir galinėje kėbulo dalyje beveik neliko dabartinės kartos modelio dizaino elementų. Nors „Outback“ ir tapo nežymiai trumpesnis, tačiau padidėjo ratų bazė ir tai įtakojo didesnę erdvę automobilio salone. Naujojo modelio prošvaisa siekia 21,7 cm. Kai kurie rinkoje esantys visureigiai negali pasigirti tokiu rezultatu, o šiuo atveju kalbame apie padidinto pravažumo universalą, todėl galima teigti, jog japonų gamintojai išties pasistengė.
Naujojo „Outback“ variklių diapazoną papildė 2,5 l atnaujintas dyzelinis „boxer“ keturių cilindrų 168 AG galingumo agregatas. Vairuotojams siūloma pasirinkti naują šešių greičių mechaninę pavarų dėžę arba automatinę „Lineartronic CVT“. „Subaru“ teigia, kad abi transmisijos padėti pagerinti tiek pagreitėjimo savybes, tiek automobilio ekonomiškumą.
Prabangiausia „Outback 3.6R“ versija yra varoma visiškai naujo 252 AG galingumo 3,6 l šešių cilindrų „boxer“ agregato, „sukergto“ su penkių greičių elektronine automatine pavarų dėže.
Erdvės automobilio viduje išaugo beveik aštuoniais procentais, nors naujasis automobilis yra 2,5 cm trumpesnis nei pirmtakas. Ratų bazę padidinus 7,1 cm, vieta galinių sėdynių keleivių kojoms išaugo beveik 10,1 cm. Taip pat naujasis „Outback“ yra 5 cm platesnis bei aukštesnis, siekiant padidinti keleivių komfortą.