Didžiausias toks pasaulyje. „Atvyksta tikras monstras“ (Foto, Video)  ()

Neseniai į vandenį nuleistas Australijos kompanijos „Incat“ keltas „Hull 096“.


Hull 096
Hull 096
© Ekrano kopija | https://x.com/enerjidepola/status/1919079866063823037/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tai didžiausias pasaulyje laivas, varomas 100 % elektra. Įdomu tai, kad laivas iš pradžių buvo sukurtas taip, kad būtų maitinamas kitaip.

Transportas vis labiau elektrifikuojamas, tačiau tai taikoma ne tik automobiliams. Taip pat svarstoma elektrifikuoti lėktuvus ir laivus. Remiantis šia idėja buvo sukurtas didžiausias pasaulyje elektrinis laivas.

Didžiausios pasaulyje elektrinio laivo titulą gali pretenduoti Australijos kompanijos „Incat“ laivas „Hull 096“, kurio statyba pradėta 2023 m. Jo paleidimas įvyko gegužės 2 d. Hobarte, Tasmanijos sostinėje. Jis buvo pastatytas Pietų Amerikos transporto bendrovės „Buquebus“ užsakymu.

[Vokietija] 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Pneumatinis vinių pistoletas. Būtinas kiekvienam. Ribotas kiekis
3429 5

Nuostabiai gera kaina

Iš Vokietijos, greitas ir saugus pristatymas

Labai gausus rinkinys, puiki kokybė

Išsamiau

„Jau daugiau nei keturis dešimtmečius Tasmanijoje statome geriausius pasaulyje laivus, o „Hull 096“ yra ambicingiausias, sudėtingiausias ir svarbiausias projektas, kokį tik esame įgyvendinę“, – sakė Robertas Cliffordas, „Incat“ įkūrėjas.

 

Kelto ilgis yra 130 metrų, o vidinis plotas – 2300 m². Laive yra vietos 2100 žmonių. Be to, „Hull 096“ savo reisuose galės plukdyti iki 225 automobilių.

Didelis elektrinis laivas plaukios La Platos upėje, esančioje Argentinos ir Urugvajaus pasienyje. Reisai nebus ilgi, nes tikimasi, kad „Hull 096“ vienu įkrovimu įveiks mažiau nei 200 kilometrų (per 90 minučių).

Iš pradžių projektas buvo sukurtas kitu pavadinimu („China Zorilla“) ir turėjo būti varomas ne elektriniu varikliu, o suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD). Laikui bėgant, planai keitėsi ir „Incat“ nusprendė elektrifikuoti „Hull 096“.

 

Gamintojas pasirinko elektrinį variklį, varomą 40 MWh bendrosios talpos akumuliatoriais, kurie sveria 250 tonų. Nepaisant milžiniško dydžio, teigiama, kad pilnas įkrovimas yra gana trumpas ir trunka tik 40 minučių. La Plata upėje bus įrengtas specialus įkrovimo stotelių tinklas, kuris leis įkrauti „Hull 096“ laivo baterijas jo kruizų metu. Tikimasi, kad elektrinis laivas pasieks iki 45 km/val. greitį.

Darbai prie „Hull 096“ vis dar vyksta. Konstrukcija jau paleista, bet dar nėra iki galo paruošta. „Incat“ dar turi atlikti daug užduočių, kol elektrinis keltas bus perduotas klientui.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()