Tai tikras milžinas! Konkurentas rekordu džiaugėsi tik mėnesį (Foto, Video)  ()

Kinai nestabdo.


Anji Anshengui
Anji Anshengui
© Ekrano kopija | https://x.com/PDChina/status/1922924914379719131/photo/1

Visi šio ciklo įrašai

  • 2025-05-18 Tai tikras milžinas! Konkurentas rekordu džiaugėsi tik mėnesį (Foto, Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Neseniai šalyje buvo paleistas didžiausias pasaulyje automobilių vežėjas BYD Shenzhen, priklausantis automobilių gigantui BYD.

Praėjo kelios savaitės ir buvo pasiektas naujas rekordas. Šį kartą jis priklauso „Anji Anshengui“. Tai didžiulis transporto laivas, kuriame telpa iki 9500 automobilių.

Balandžio mėnesį rašėme apie BYD Shenzhen laivą. Tuo metu tai buvo didžiausias automobilių vežėjas pasaulyje, kuris turėjo leisti Kinijos automobilių milžinei pristatyti automobilius į įvairius pasaulio kampelius. Praėjo kelios savaitės ir Kinijoje buvo nuleistas dar didesnis transporto laivas.

[EU+Kuponai] Skaniausi patiekalai akimirksniu. Tobulos elektrinės keptuvės namams ir verslui. Aukščiausia klasė ir stulbinama kaina (Video)
1

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

 

Didžiausio pasaulyje automobilių vežėjo titulą dabar perima laivas pavadinimu „Anji Ansheng“. Jis buvo pristatytas Kinijoje ir komercinę eksploataciją pradėjo gegužės 15 d. Tą pačią dieną buvo pristatytas į Haitongo tarptautinį automobilių terminalą Šanchajuje.

Laivą šiais metais pastatė „SAIC Anji Logistics Co., Ltd.“, „SAIC Motor Corporation Limited“ dukterinė įmonė. Tai galingas transporto laivas, per vieną kelionę galintis gabenti net 9500 automobiliai. Palyginimui, BYD Shenzhen pajėgumas yra 9200 transporto priemonės.

 

 

„Anji Ansheng“ yra 239 metrų ilgio ir gali gabenti 21 000 tonų. Šiuo metu didžiausias pasaulyje automobilių vežėjas plaukioja su Liberijos vėliava.

Statant „Anji Ansheng“, bendrovė daugiausia dėmesio skyrė ne tik didžiuliam automobilių gabenimo jūra potencialui, bet ir mažam išmetamųjų teršalų kiekiui. Laivas išsiskiria dideliu energijos vartojimo efektyvumu ir yra aprūpintas moderniais sprendimais, skirtais energijos poreikiui sumažinti. Be to, yra galimybė naudoti anglies dioksido požiūriu neutralų kurą.

 

„Tai, kad šis rekordas vėl buvo pagerintas per mažiau nei mėnesį, atspindi spartų Kinijos vidutinės ir aukštos klasės gamybos sektoriaus vystymąsi bei šalies užsienio prekybos atsparumą ir gyvybingumą nepaisant sudėtingų pasaulinių sąlygų“, – tiegia Gao Yuning, Tsinghua universiteto Viešosios politikos ir valdymo mokyklos direktoriaus pavaduotojas.

 

Pirmosios „Anji Ansheng“ kelionės į Europą metu nebus išnaudota visa laivo talpa. Transporteris į Senąjį žemyną nugabens apie 7000 automobilių. Tarp jų bus ir SAIC MG markės modeliai.

Kinijos automobilių eksportas auga. Vien 2024 m. šios šalies kitoms rinkoms tiekiamų automobilių skaičius viršijo 6,4 mln. transporto priemonių ribą. Todėl reikia statyti didelius transporto laivus, kurie užtikrintų sklandų pristatymą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()