Didžiausias pasaulyje. Unikalus milžinas išplaukė į jūrą (FOTO, VIDEO)  ()

„Hull 096“ yra didžiausias pasaulyje laivas su elektrine pavara.


Hull 096
Hull 096
© Ekrano kopija | https://x.com/MativoMJohn/status/2000452759179362730/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Australijos laivų statykloje pastatytas didžiulis keltas pasiekė svarbų etapą jūrų istorijoje. Šią savaitę laivas atliko pirmąjį savo variklio, kurį varo daugiau nei 250 tonų sveriančios ir daugiau nei 40 megavatvalandžių talpos baterijos, bandymą.

Australijos laivų statykla „Incat Tasmania“ šventė stulbinančią sėkmę. Ten pastatytas keltas „Hull 096“ yra didžiausias pasaulyje 100 % elektrinis laivas. Anksčiau šią savaitę keltas atliko svarbų bandymą.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Mega šlifuoklių rinkiniai + kabelių nužievinimo mašinos. Paskutiniai vienetai
1164

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

12 mėn. garantija

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Gruodžio 14 d. didžiausias pasaulyje laivas atliko svarbų savo 100 % elektrinės varymo sistemos bandymą. „Hull 096“ išplaukė į jūrą, ir jo variklis buvo išbandytas. Bandymas vyko Hobarte, Tasmanijoje.

„Tai pirmas kartas pasaulyje, kai tokio dydžio laivas buvo išbandytas su 100 % elektrine, akumuliatoriais varoma varymo sistema. Tai puikus mūsų įgulos pasiekimas ir lūžio taškas laivų statybos pramonėje“, – sakė Robertas Cliffordas, „Incat Tasmania“ generalinis direktorius.

 

Laivas energiją gauna iš energijos kaupimo sistemos (ESS), kurią sudaro daugiau nei 250 tonų sveriančios baterijos. Tai 5016 ličio jonų baterijų, išdėstytų keturiuose skyriuose, suskirstytuose į 12 rinkinių po 418 modulių kiekviename. Jų bendra talpa viršija 40 megavatvalandžių. Visą sistemą vėsina ventiliatoriai.

 

Keltą varo aštuoni specialūs elektriniai purkštukai. Ši akumuliatorių sistema gali tiekti energiją 90 minučių kelionei. Baterijų įkrovimas trunka maždaug 40 minučių.

 

„Hull 096“ yra didelis keltas, kurio ilgis siekia net 130 metrų. Laivas skirtas gabenti 2100 keleivių ir daugiau nei 220 transporto priemonių. „Incat Tasmania“ planuoja atlikti dar keletą bandymų, prieš perduodama jį Pietų Amerikos keltų operatoriui „Buquebus“. Tai turėtų įvykti per kelis mėnesius.

 

Elektrinis keltas plaukios Pietų Amerikos maršrutu per La Platos upę, o abiejuose maršruto galuose (Buenos Airių uoste Argentinoje ir Kolonijos del Sakramento uoste Urugvajuje) bus pastatytos didelės įkrovimo stotelės, skirtos papildyti didelio laivo energiją.

„Incat Tasmania“ giriasi, kad projektas yra didžiulis žingsnis siekiant užtikrinti prieigą prie ekologiškų sprendimų. Pasaulinė laivybos pramonė, kuri perveža beveik 80 % pasaulio krovinių, taip pat reikšmingai prisideda prie klimato krizės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(0)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()