Bangų genami vandenyno robotai baigė dalį savo kelionės (Video)  (0)

4 autonominių, bangų varomų robotų grupė baigė savo kelionę iš San Francisko į Havajus ir dabar toliau dviejomis poromis tęs keliones: viena pora keliaus į Australiją, o kita – į Japoniją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šios poros bando nugalėti „PacX Challenge“ varžybose, kuriose siekiamas ilgiausios vandenyno kelionės su nepilotuojamu vandenyno laivu rekordas ir demonstruojami šių robotų gebėjimai.

Bangų energiją naudojantys robotai yra pastatyti iš 2 dalių konstrukcijos. Vieną jų sudaro plūduriuojanti dalis, kurioje įdiegtos saulės plokštės, skirtos energija aprūpinti duomenų surinkimo ir ryšių perdavimo įrangas, bei sklandytuvo dalis, kuri prijungta prie plūdės kabeliu ir yra naudojama kaip varomoji transporto priemonės jėga. 

Plūduriuojančios dalies matmenys yra 208 x 60 cm (apie 82 x 24 colių) , o pats sklandytuvas – 40 x 191 cm (apie 16 x 75 colių) dydžio. Abi dalys sujungtos 7 m (apie 23 pėdų) kabeliu. Toks robotas sveria 90 kg.

Robotai gali būti naudojami kaip duomenų rinkimo stotys, taip pat autonominėms kelionėms ar dabartinių projektų demonstracijoms. Bangų sklandytuvo greitis varijuoja nuo 0,4 iki 2,0 mazgų, t. y., nuo 0,45 iki 2,3 mylių per valandą arba nuo 0,75 iki 3,7 km per valandą. Jie autonomiškai gali veikti iki 1 metų.

Autonominis valdymas leidžia rinkti duomenis nuošaliausiose vandenyno vietose nenaudojant degalų ir žmogiškųjų resursų, kurių prireiktų norint plūdurą nugabenti į vietą, dislokuoti ir išlaikyti jį ten.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekoidėjos.lt
Ekoidėjos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)