Rusijos aviacija byra. Per vieną dieną įvyko net trys avariniai incidentai (4)
Spalio 2 dieną Rusijoje per vieną dieną sugedo du „Aeroflot“ lėktuvai, vienas jų net du kartus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apie tai praneša „The Moscow Times“.
Lėktuvas „Boeing 777“ negalėjo pakilti iš Puketo (Tailandas) į Maskvą dėl apgadintos važiuoklės. Skrydis buvo atšauktas. Keleiviai buvo nukreipti į kitus skrydžius.
Atsakomybę už šį incidentą Rusijos aviakompanija perkėlė Tailando oro uosto antžeminių tarnybų darbuotojams. Įtariama, kad Puketo oro uosto darbuotojai ruošdamiesi skrydžiui apgadino lėktuvo važiuoklės sparną.
Tačiau tą pačią dieną dėl kito „Aeroflot“ lėktuvo gedimo Maskvoje įstrigo 400 į Turkiją vykusių keleivių. Pilotai du kartus bandė juos pristatyti į Antaliją. Pirmasis skrydis buvo skubiai grąžintas į išvykimo oro uostą dėl variklio gaisro.
Antrasis lėktuvas taip pat pasirodė sugedęs: jis buvo remontuojamas 1,5 valandos neišleidžiant žmonių iš salono, tačiau šie bandymai buvo nesėkmingi.
Kaip pabrėžiama leidinyje, Rusijos oro linijų lėktuvai pradėjo gesti dvigubai dažniau, ypač skrydžio metu. 2023 m. sausio–rugpjūčio mėn. buvo užregistruota daugiau nei 120 tokių atvejų, palyginti su vidutiniškai 55 per tą patį laikotarpį per pastaruosius penkerius metus.
Lėktuvuose dažniausiai genda varikliai (30 proc. atvejų) ir važiuoklė (25 proc. atvejų). Taip pat yra problemų su stabdžiais, sklendėmis, kondicionavimo sistema ir priekiniu stiklu (po 3-6 % atvejų dėl kiekvienos iš išvardytų problemų).
Iš 817 užsienio lėktuvų, kuriuos 2022 m. balandžio mėn. turėjo Rusijos oro linijos, mažiausiai 72 (9 proc.) jau patyrė bent vieną gedimą, kuris buvo suremontuotas nesertifikuotų servisų naudojant neaiškios kilmės atsargines dalis. Vienas iš detalių šaltinių galėtų būti lėktuvų „kanibalizavimas“.