Keleivius erzina, bet tai padaryti privaloma. Priešingu atveju gali būti tragedija ()
Svarbu saugumas.

© Quintin Soloviev, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ANA_777-300_Taking_off_from_JFK.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Daugelį žmonių nustebina akimirka, kai orlaivio salone sutemsta. Tai visada nutinka dviem atvejais ir yra susiję su keleivių ir įgulos saugumu. Tokiais atvejais geriau nesikelti iš savo vietos.
Šviesų išjungimo procedūra pakilimo ir tūpimo etapais kai kuriems keleiviams sukelia nepatogumų. Tačiau verta žinoti, kas iš tikrųjų už to slypi.
Apšvietimo reguliavimas orlaivyje yra daugelio oro linijų individualus reikalas. Pavyzdžiui, naktiniuose skrydžiuose vieni vežėjai nusprendžia visiškai išjungti šviesas, o kiti jas šiek tiek pritemdo. Tačiau negalima paneigti, kad šviesų išjungimas lėktuve kilimo ir tūpimo metu yra svarbus elementas, kuriuo siekiama užtikrinti keleivių ir personalo saugumą.
|
Šviesos išjungiamos, kad keleiviai galėtų matyti galimos evakuacijos atveju. Pavojingoje gyvybei situacijoje keleivių akys turi galimybę greičiau prisitaikyti prie tamsos ir prireikus jie greičiau gali išlipti iš lėktuvo.
Prieš kilimą keleivių prašoma išjungti telefonus arba aktyvuoti vadinamąjį „Lėktuvo režimą“, kuris blokuoja visas įrenginio belaidžio ryšio funkcijas. Tada negalėsite priimti skambučių, siųsti SMS ir MMS žinučių ar naudotis internetu. Be to, šis režimas pašalina orlaivio radijo dažnio trikdžius. Bet kokios elektronikos naudojimas skrydžio metu gali sutrikdyti pagrindines orlaivio sistemas ir taip sukelti rimtų problemų.