„Ryanair“ taps pirmąja Europoje. Teks brangiai sumokėti už savo elgesį  ()

Tai nulinės tolerancijos politikos dalis.



© tpicture (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/ryanair-boeing-bgy-airport-bergamo-4688654/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tikėtina, kad „Ryanair“ taps pirmąja Europos oro linijų bendrove, kuri pareikalaus kompensacijos iš triukšmingų keleivių. Skrydžio metu agresyviai nusiteikęs lenkas susidurs su sunkiomis savo elgesio pasekmėmis.

Balandžio 8 dieną „Ryanair“ patvirtino, kad padavė ieškinį Lenkijos teismui, reikalaudama daugiau nei 3000 eurų kompensacijos iš agresyviai nusiteikusio keleivio, kuris šių metų sausio 9 dieną sutrikdė skrydį nr. FR7124, vykdytą iš Berlyno į Marakešą.

Agresyvus lenko elgesys skrydžio metu

Dėl nepaaiškinamo turisto elgesio skrydis buvo nukreiptas į Seviliją, kur lėktuvui nusileidus keleivis buvo išlaipintas iš lėktuvo, todėl 170 keliautojų ir 6 įgulos nariai patyrė nemalonių komplikacijų. Bendrakeleiviams teko susidurti su nemaloniomis pasekmėmis, kurias sukėlė agresyvus keleivis. Be to, „Ryanair“ uždraudė keleiviui keliauti 5 metams ir pranešė apie jį vietos valdžios institucijoms.

[EU+Rekordinės kainos] Įspūdingi projektorių ekranai. Milžiniški, su trikojais, pripučiami, portabilūs. Idealūs ir lauko sąlygomis. Paskutiniai vienetai
4320 1

Labai gera kaina

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

„Ryanair“ įsipareigoja užtikrinti, kad visi keleiviai ir įgula keliautų saugioje ir pagarbioje aplinkoje, be nereikalingų nepatogumų, kuriuos sukelia nepaklusnūs keleiviai.

„Nepriimtina, kad keleiviai kenčia dėl nekontroliuojamo vieno keleivio elgesio. Deja, taip nutiko šiemet sausį iš Berlyno į Marakešą keliavusiems žmonėms. Lėktuvas buvo priverstas leistis Sevilijoje dėl trikdančio keleivio elgesio ir padarė 3000 eurų žalą. Pradėjome civilinę bylą, kad susigrąžintume šias lėšas“, – paaiškino Alicja Wójcik-Gołębiowska, „Ryanair“ komunikacijų CEE ir Baltijos šalių vadovė.

 

„Tai tik viena iš daugelio pasekmių, su kuriomis susiduria skrydžiams trukdantys keleiviai – tai „Ryanair“ nulinės tolerancijos politikos dalis ir tikimės, kad šis veiksmas atgrasys nuo skrydžių trikdymo, kad keleiviai ir įgula galėtų keliauti patogioje ir pagarbioje aplinkoje“, – pridūrė Alicja Wójcik-Gołębiowska.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(21)
(1)
(20)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()